Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

24 Ekim 2007 Çarşamba

İKİNCİ BULUŞMA VE ONDAN BUNDAN

Bu keyifsiz günlerin içinde , günlerdir ilk kez keyifli bir şey yaptım. Dün akşam zeya ve ebrucuk la ikinci kez dün akşam saat 8.15 gibi Capitol de buluştuk. Çok güzel bir sohbet oldu. Valla ben doyamadım kendi adıma. Öyle çok şey paylaşıyoruz ki buralarda. Karşılaşınca da sanki bi sürü ortak arkadaşımız var.Gerçi zeya ile ortak bir tanıdığımız var. Onlar ailemillardır tanıyor sanki. Bende onları. Konuşacak ne çok şey oluyor. Her buluşma ayrı bir tat veriyor. Şimdi hedefimiz Ebruya birbulup , İstanbula yerleşmesi. Gece beni eve bıraktıklarında inanılmaz iyi hissettim kendimi.Bu arada Ebru benim meşhur ceviz ağacımı merak ediyordu onu gördü. Hatta rüyasına girmişti bir kez.
Çoktandır ceviz ağacından haberler vermedim size değil mi?. Artık dalları binanın iki yanından bile görülüyor.Boyu zaten çoktandır 6 katlı apartman boyunu aştı. Bilmeyenler için yazıyorum. Yoksa tüm arkadaşlarım biliyor. Kendileri Yüksek Anıtlar Kurumuna kayıtlı bir zatı muhteremdir.Empeyalisttir. Acaip bir yayılma politikası izlar. Arkasmında iki tane daha var onlarda bayağı ulu ağaçlar ama bunun gibisi yok.Aşağıda oturan komşum, her yıl belediyeye baş vurur, dallarını biraz kestirir. Akşama kadar çoluk çocuk, kadın, erkek yoldan geçen diplerinde ceviz arar. Ben çok eğlenirim bu durumla.
Yarın akşam yolcuyum ben. Demiştim ya; denizi olmayan yer ve eğri çatılı eve doğru bir yolculuk bu. Hem de İlmiyemle birlikte. Dün biraz alış veriş de yaptık onunla. Paramız bitti simit evlerinde oturup çay içip simit yedik.
Bu gün Nazlının doğum günü. İlkokuldaki hatıra defterine sana istediğin her şeyi veremesem de sevgim hep banko yazmışım. Evet bu gün de aynı. İyiki doğdun kızım , hayatımıza kattığın her şey için sana teşekkürler.
Bu arada Cumhuriyet Bayramımız da şimdiden kutlu olsun. O gün burada olamayacağım. Ama gittiğim yerde de bayram gecesi çok güzel fener alayı yapılır.Herkes elinde meşale yürür.
Yeniden görüşene değin Allahaısmarladık...

20 yorum:

  1. sevgili adaşım yeni bloğun hayırlı uğurlu olsun.
    başarılarının buradada devam etmesini dilerim.
    kucak dolusu sevgilerimle. (:

    YanıtlaSil
  2. doğum günü kutlu olsun. iyiki doğurmuşsun kızlarını demi?
    onların doğum gününü kutlarken ben senide kutlamak istedim.
    tüm anneler gibi sende yaptığım en iyi şey diyeceksindir kızların için. allah hep mutluluklarını iyi günlerini göstersin.

    yediğin içtiğin senin olsun ama sen bize gördüklerini anlat göster bu seferde de emi ?
    düğünü anlat, seyahati anlat ama en çokda 29 ekim coşkusunu anlat

    sana iyi yolculuklar
    sevgilerimle ( hepinize)

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel bir akşamdı :):) Teşekkürler. Ceviz ağacı ile de tanıştık :)
    Akşam ne maceralar yaşadık biz Ebrucukla konvoylara katıldık, hatta Ebru bir ara arabadan inip kalablığa katılıyordu özel istek üzerine. Yazacağım hepsini :):)
    Nazlı iyi ki doğdun :) Nİce mutlu yıllara!!
    Zuz gelmediği için çok şey kaçırdı çok eğelendik çok güldük :):):)
    İyi yolculuklar
    Öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Vallahi ben de doyamadım :) tekrar buluştuğumuzda sabah kahvaltısından başlayalım bari :)))
    Nazlının doğum gününü de kutluyorum size akşam iyi kutlamalar :)

    Öpptümmmmmmmmmmm....
    evet ehliyetim var

    YanıtlaSil
  5. Selam,
    Nazlı'nın doğumgünü kutlu olsun
    nice yıllara
    sana iyi yolculuklar diliyoruzm
    kendine çok iyi bak
    iyi eğlenceler

    YanıtlaSil
  6. Verbilecek en güzel şey sevgimiz...kayıtsız şartsız yanlarında oldugumuzu bilmeleri..
    tüm bunlar yeterde artar bile:)
    İyi yolculuklar diliyorum...

    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  7. doğum günü kutlu olsun Nazlı kızımızın...sana da iyi yolculuklar Lalem,fener alayına diğer eline benim için de bir fener al lütfen....sevgiler...biz de sokaklarda yürüyoruz burada...

    YanıtlaSil
  8. güle güle..
    iyi yolculuklar..
    kutlu 29 ekim..
    mutlu doğum günleri..

    dilerim sen dönene kadar gündem değişir lalem..
    sevgiyle..

    YanıtlaSil
  9. Nazlı'nın doğum günü kutlu olsun.Dilerim tüm güzellikler onunla olur.

    İyi yolculuklar....

    YanıtlaSil
  10. Ben de kendi dogum gunumde hemen annemi ararim "iyiki beni dogurmussun" diye.iyiki var kizlarin ve sana hayat arkadasligi ediyorlar.

    Azicik keyifsiz gordum yazini , umarim hersey yolundadir.Seyahatler iyi gelir her zaman , gizli meditasyon saatleridir benim icin:)

    Su bulusmalarinizi cok kiskaniyom, biline:)

    YanıtlaSil
  11. demek yine olmayacaksın ablacım buralarda. eh birer meselade bizim için yakarsın öyleyse. üstüne bir de resimler eklersen bizde katılmış gibi oluruz değil mi :)
    nazlı nın doğumgününü kutluyor, yeni yasında tüm isteklerinin gercekleştirmesini diliyorum.
    neşe seninle olsun ablacım. iyi haftasonları...
    kuju...

    YanıtlaSil
  12. merhabalar ablacığım.nazlının doğum günü kutlu olsun.

    Tarihin yeniden yazıldığı gün bugün
    Zorlu yolların birer birer aşılıp,
    Adına hilaller yakılıp
    Uğruna binlerce şehitler verilip
    Adının altın harflerle kazıldı gün bugün
    İşte budur cumhuriyet

    cumhuriyet bayramın kutlu olsun

    YanıtlaSil
  13. kankiiii
    dönmedin mi?
    nasıldı düğün,
    gelin güzel miydi??
    eğlendiniz mi??
    Çok takı oldu mu??
    Gelinlik nasıldı??
    (Bunlar sorulur ya düğüne gidemeyenler tarafından :)

    YanıtlaSil
  14. selam arkadaş ben burdayım
    görüşelim isterim
    yeni sayfan pek güzel
    bende üye olmuştum ama bir türlü şifremi hatırlayıp giremedim uzun zamandır bilgi sayardan uzaktım
    epeyde unutmuşum şimdi çoçuklarınkinden giriyorum
    istanbul ev numaram
    0212 225 6983
    eh buradan cebi vermek uygun olmaz diye düşündüö sevgiler

    YanıtlaSil
  15. Lale ablaaaa...bir gittin pir gittin, nerelerdesin?Yeni yazini heyecanla bekliyoruz:)

    YanıtlaSil
  16. sari lale...nasil gidiyor denizi olmayan we egrili catili yerde hayat....unuttun bizi....:)))

    YanıtlaSil
  17. nerdeesiinnn yaaa hala dönmedin miiii??? belin geçti miiii eğri çatılı evin resmini çektin miiii??

    öpptümmmmm

    YanıtlaSil
  18. eee....lalemin bahcesi.....bekliyorummm.....

    YanıtlaSil
  19. Merhabalar. Haberiniz için teşekkürler. Umarım hepiniz iyisinizdir. Güzel bir hafta sonu dileğiyle, sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
  20. bu arada hala denizi olmayan yerdemisin...
    onlar özlem gideririken biz seni özledik ama...
    gelde anlat bakalım neler gördün neler yaptın?
    :))))))))
    sevgilerimle

    YanıtlaSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))