Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

21 Mart 2008 Cuma

dünden, bu günden bi de eskiden

Dün bütün günü ev de Nazlıyla geçirdik. Geç kalktık yedik içtik. Yan gelip yattık. Öğleden sonra benim temizlik aşkım depreşti, dedim yeter bu bu günlük bu kadar yan gelip yatma, bir giriştim evimizi gıpgıcır yaptım.
Sabah tabii yine Nazlı Purim tatilin de olduğu için ev de.Öğlene kadar keyif yaptık yine. Benim zaten Yeni favori kanalım TNT de her sabah saat 10 da romantik filmlerim var. Ay bu günkü de pek bi güzeldi. Tek kötü tarafı bir tek yatak odasında izleyebiliyorum. Çünkü digitürk de yok. Kablosuz kanal da var. Olsun be yaw. Her bi kes gittikten sonra, alıyorum çayımı kahvemi oh kebapppp.
Bu gün öğleden sonra Zuz Nazlının kanına girdi. Hadi gel bana , yarın evdeyim, bi tek spora gidip gelicem, öğleden sonra da kısır yaparız, annende poğaça yapsın bize deme mi?. Yani onlar hafta sonu keyfi yapacak , kabak benim başıma patladı. Kalktım tam dört tepsi kıymalı poğaça yaptım. Bir buçuk tepsisini onlara verdim.
Şimdi sıra eski yazı da
*************************************************************************************



24/3/2006 - BANYODA Kİ KIR ÇİÇEKLERİ
Geçtiğimiz eylül dü.. Yeni bir eve taşınmanın telaşı içindeydik.Aynı zamanda Nazlı mezun olmuş göreve başlamış ,Gamze üniversiteyi kazanmış onun telaşı,eşyalar uymuyor çok gerekli olanların yerine yenisi sipariş ediliyor ve bu arada da günlük yaşam devam ediyor.Bir koşturmacadır gidiyor evde,

Bu arada ben devamlı banyoda çiçekler buluyorum.ama kurumuş,buruşuk,kiminin sapı falanda yok, aha diyorum kocam yollarıma gül döküyo ama bunlarda pek bi buruşuk,soluk.Akşam sorayım diyorum,yemekti,bu gün ne yaptındı,hadi bir iki koli daha açalım derken unutuyorum.Gece aklıma geliyor,uyumuşlardır sabah sorayım derken bir kaç gün geçti ama bu arada her gün banyo gene çiçekler içinde kalıyor .O sıra da karı koca 1- 2 günlük ani bir seyehate çıktık.Geldim durum devam ediyor.

Akşam olana kadar zor sabrettim.Hepimiz bir araya gelince dedim nedir bu çiçek durumları.Nazlı.anne benden düşüyorlar dedi.Çocuklar bahcede çiçek bırakmadı ,durmadan koparıp bana getiriyorlar bende atamam ya ceplerime falan sokuyorum ama bişey denir diye de çekiniyorum dedi.

Nazlı dört yıl bizden uzakta İzmir Ege Üniversitesinde okudu.Hep özlem oldu aramızda.Sınav dönemlerin de gelemedi.Hiç bir yeni yıla, bu 4 yıl boyunca birlikte giremedik.

Allahın bana verdiği ödül de banyoda bulduğum kır çiçekleriydi.

11 yorum:

  1. e biz şimdi istemez miyiz bu kıymalı poaça nın tarifini aşkolsun :)))

    YanıtlaSil
  2. biliyorum ben bu kırçiçekli yazıyı. Ne harika bişey :):):)
    Sevgileeer

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar güzel....bayılırım kır çiçeklerine,dökülseler bile...sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Ne çok züldüm hikayeye yaptığınız yoruma.
    Sevgili anneciğinizi kaybettiğiniz hastaneyi anlatıyormuşum meğer.
    Şimdi bir başka yandı içim vallahi!...
    Bir yakınımı kaybetmiş gibi hissettim kendimi.
    Allah rahmet etsin,nur içinde yatsın diyorum...

    Bu hafta yoğun geçti,
    yazılara yetişemedik pek...
    C.tes nin sevimsiz bir ikindi sonrasına gelebildim sayfanıza.
    Bitaz sonra da hafta tatili başlayacak ve p.tesi sabahına kadar nette olamayacağım.
    Bu nedenle biraz hızlıca düştü yorumumuz sayfanıza.özür diliyorum.

    Günlük olayları,
    çok ilginç ve güzel bir anlatımla kaleme alıyorsunuz.
    Sizi okumak gerçekten zevkli.
    İşin doğrusu,
    poğaçaların kokusu buraya kadar uzandı...
    Ağzımız sulandı...
    Arkadaşlarınız şanslı...
    İyi hafta sonları efendim...

    YanıtlaSil
  5. menekşeyle konuşurdu kadın
    beyaz dedikçe yağmur yağardı


    :)
    lale işte yavvv

    YanıtlaSil
  6. yazı çok güzeldi...
    kıyalı puhaca dedin canımı cektirdin bu saatte be ablacım artık akıllandım ama daha erken saatlerde ziyarete gelicem seni... :))
    mutlu haftasonları.. öpüyorum ablacım:)

    YanıtlaSil
  7. ben de kıymalı içli köfte yaptım yani. atla gel hemen.arabayla gelenler kabul edilmez.(burası espri olur da)
    cuma ve pazar günü gittim taksime cmrts günü anma toplantısında sultanahmette bir yerdeydim. vallahi görüşmeyi çok isterdim ama nasip değilmiş işte. gene geleceğiz inşallah. eşten dosttan birilerini görmüşsün işte. ipek üzerine çalışan ebrucumuzu filan.
    sevgiler öpücükler ılık sivas'tan.
    solist

    YanıtlaSil
  8. abla ya o kalan 2 bucuk kiymali poocadan bizede biraz gondersen yaa valla cok hayra gecersin, adresimi veriyorummm, not al lutfenn...........!Iyi pazarlarrrrr

    YanıtlaSil
  9. AMAN SENİN EV HALLERİNİ SEVDİM AMA
    BEN BAYODAKİ ÇİÇEKLERİ DAHA BİR SEVDİM DAHA BİR DUYGUSAL BULDUM.
    YİNEDE BAK BİRİLERİ BİRİNE ÇİÇEK DÖKMÜÜŞ. SANA OLMADA KOMŞUDA PİŞMİŞ SADA DÜŞMÜŞ GİBİ, KIZININ ÖĞRENCİLERİNDEN ÇİÇEKLER SENİN BANYOYADA GELMİŞ... NE GÜZEL BEEE...
    NE BİLEYİM İŞTE BENİM PEK BİR HOŞUAM GİTTİ DE O NE ÖYLE 4 TEPSİİİİİ GÖZLEİRM OYNADI YERİNDEN...
    SEVGİLERİMLE

    YanıtlaSil
  10. Harika bir geçmiş gün yazısı:(( Çok duygulu ve de anlamlı. İyi ki zor günler geçmiş de emeğinizin karşılığını almışsınız dünya gözüyle;)
    TNT'ye geçen gün rastladım ve hemen çığlık attım "AA Lale ablamın kanalııı" diye. Güzel filmler var bence de o gün takılıp kaldım ben de akabinde.
    Zuz ablayla spor sonrası da güzel şeyler yenmiş;) Spor sonrası keyifle yenince bir zararı yok galiba bünyeye hihi:)) Ben de deniycem ben deee...
    İyi haftalar kocaman öptüm.

    YanıtlaSil
  11. Gizemli kır çiçekleri,
    bu sıra pek bir duygusal duygusal geliyor okuduklarım..ben de mi
    bir durum var sizin oralar da mı?
    yoksa içinde bulunduğumuz günler mi öyle.. öptüm ve gittim sevgiyle
    balkahve

    YanıtlaSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))