Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

12 Haziran 2008 Perşembe

evden

Yine günler olmuş yazmayalı. Yazma , okuma modundan çıktım arkadaşlar. Sayfayı açıp bön bön ya da mel mel , ya da mal mal bakmaktayım. Açayım bir sayfayı ne gele ne gele dedim . Bakalım ne çıkacak.
Bu sabah bir müzik sesi il e fırladık. Baktık ki sevimli küçücük iki araba sokağı paspaslıyor, yeşil beyaz giysili adamlar karınca gibi dağılmışlar her bi tarafı temizliyor. Sonra anladık ki Üsküdar Belediyesinin yeni etkinliği, sokakları temizliyor ''AK'' lıyor)). Ama ne yalan sölim çok şirindiler.
Ev harıl harıl eğitim yılı sonuna hazırlanıyor. Gamsegamse hem yaklaşan finaller hem de her gün yaptığı sunumlar yüzünden pek yoğun. Sanırım çok yakında sunucu olur)). Dün arkadaşlarıyla biz de hazırlık yaptılar. Anlamadım artık zaman çok değişti. Kafalarına peruklar şapkalar giyiyorlar, Gamze bir Roamalı kadın gibi giyiniyor, sunumunu öle yapıyor. Ben de onları yedir içir durumlarındayım. E biz öle gördük anamızdan atamızdan. Neydi parola 'Kıza dokunma , yeter ki okusun''. Tepsi tepsi pizzalar yaptım, sandwiçler , kekler yaptım onlara. Arada soğuk içecekler de cabası. Gamsegamse -anne bu gün için teşekkür ederim dedi, yorgunluk gitti.
Akşam maç izledik. Artık yaz geldi herkesin pencerelerde açık ya, sanki tribünde maç izliyoruz. Her golde mahalle ayağa kalkıyor. Alem milletiz valla. Ben maç bitince mahzun mahzun bakan İsviçre Teknik Direktörü ve diğerlerine - napalım biz bakacağımıza siz bakın öyle töz tös deyip geceye noktayı koydum ve çok destek aldım hehehe.
Bu gün mavianne den haber bekliyorum, eğer işini erken bitirirse buluşacağız. İş dolayısıyla İstanbul da çünkü...

13 yorum:

  1. Ay inşallah ben de senin gibi bir anne olurum lale Abla. Gamsegamse'nin keyfini hayal edebiliyorum; arkadaşlarıyla evde ders çalışıyor, anne de mis gibi ağırlıyor onları. Ne güzel! Bu arada mavianne ile buluşacak olmanızı da kıskandım doğrusu. Biz aynı şehirde buluşmadık daha. En kısa zamanda inşallah. Çoook kocaman sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. bağlantısı var mutlaka ama yinede sizin oraların AK lanmasını sevdim. sevimli görünmeleride iyi yaptıkları şeyde iyi. ülke olarak nasıl oluyorda bu kadar pis olabiliyoruz zaten anlamıyorum.
    gamsegamse ye başarılar,
    yine gezmeler ha?:))))))
    harika... tam gaz devam helede uzakdan blogcu misafirin varmış:))))
    ben bir bu evde o sesleri duymuyorum. o nedenle kendimi düşman sahasında gibi hissettim yada gurbet ellerde:)))))
    önceki evlerimde ama illaki annemin evinde nasıldı anlatamam

    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  3. bizde sınavlar sonunda bitti derken..
    18liğe bugüne bi sınav daha konmuş..
    şimdi konuştuk..
    geçtim dedi..
    baskın sınavla da bırakamadılar büt'e..
    bana kazandırdıkları paranoyak duygu sayesinde geçtim..
    dedim ilerde hayata hazırlar..
    faydalıdır..
    tabii dedi.. hastalık şeklinde olmaz dilerim korkudan kıpırdamaz hale gelmezsem..
    baya hazırlıklı olucam hayata
    =O..

    bir öğretim yılının daha sonuna geldik diyoruz..
    efeeem..
    bakalım kimler ne derslerden takıntılı olacak...

    mavianneye selam..
    kızlara kucak..
    sana da kocaman öpücükler...
    ataletin

    YanıtlaSil
  4. Sabah gülümsemem senden oldu lale abla, "kızına dokunma okusun". annem de öyle yapardı, biz ne yapacağız acaba çocuklar büyüdüğünde, muhtemelen aynısı olur. Başarılar diliyoruz gamsegamsenin sunumları için.
    Mavianneyle buluşuldu mu?

    YanıtlaSil
  5. Vay be , bu sabah dusundum de artik bende yas almisim.Eskiden OSS , OYS , OKS gibi tum sinavlari bilir o gunler icim yanar , allah cocuklarin yardimcisi olsun diye dua ederdim.Simdi konudan o kadar uzaklasmisim ki.Akliniz da bulunsun bu hafta sonu OSS varmis.Allah Gamse'nin de yardimcisi olsun finallerinde .Bana deseler ki doner misin ogrencilige, buyuk soylemeyim ama kessen donmem.En son universitede 12 dersten sinava girmistim de , deliriyorum zannetmistim, yok ticari unvanimiz yaptigimiz isimizi yansitmaliymis, yok para politikamiz soyle olmaliymis:)

    Hadi kolay gelsin tum sinav annelerine ve cocuklarina!

    YanıtlaSil
  6. mac konusunda katılmamak ne mumkun:)
    kesınlıkle katılıyorum:)
    __________
    mutlu guzel saglık ve ask dolu bır hafta sonu dılıyorum
    kendınıze ıyı bakın efendım :))))

    YanıtlaSil
  7. Şu öss bir geçse güya umurumuzda değil...hah...anlatsınlar bakalım içim pır pır...bloglada ancak sınavdan sonra ilgilenebileceğim..Ben bu oğlanı geç doğurmuşum...

    YanıtlaSil
  8. 7 yaşında bi oğlan çocugu annesi olarak bende evde maç izlenecek,ders çalışıyo ayağına yatıp kız muhabbeti yapılacak günleri iple çekiyorum:))
    ha bi de ben anlatsam o dinlese o anlatsa ben...bi de sarhoş olsak beraber:))
    gönlünce bi hafta sonu geçir emi...

    YanıtlaSil
  9. Çocuklar kısa bir süreliğine soluk alacaklar..O yıllarımın geride kalmış olması çok huzur veriyor.
    Şimdi bir çok evlât,bir çok velî telâş yaşıyor. Hepsine kolaylıklar diliyorum.
    Seni de anneliğinden ötürü kutluyorum. Ben kızlara böyle servisler yapamamıştım.Deli gibi çalışıyor olmaktan.Neleri kaçırdım o yıllar..Ne beyhude çırpınışlardı.
    Ama netice gene de çok iyi oldu çok şükür.
    Çok güzel,huzurlu bir hafta sonu diliyorum canım

    YanıtlaSil
  10. türk gibi deyimini anımsatma ya

    böyle bir şey yok aslında*


    iyi ol be
    gülümse

    YanıtlaSil
  11. Şimdi öğrendim ki, birilerinin doğum günüymüş meğer....
    Ben senin aynı olan, gene aynı yaşını, hep aynı kalacak olan yaşını kutluyorum. Hep sağlıklı,mutlu,huzurlu çoook uzun yıllar yaşa e mi!!
    Sıcacık sabah öpücüğü koyuyorum

    YanıtlaSil
  12. kankiii,
    dün tüm gün miskinlik yaptım, yol yorgunluğunu atmak için
    ancak kendime geldim oturdum pc ye
    seninle tanışmak oturmak konuşmak çok keyifliydi
    iyiki gelmişim istanbul'a
    şimdi gidip fotoları ve yazı ekliyeyim
    görüşmek üzere

    YanıtlaSil
  13. Ne güzeldir tatlı sohbetler içinde arada annenin odaya bi ara ayak bastığını anımsatacak anne kurabiyeleri yemek(: Ellerinize anne yüreğinize sağlık.
    Maç izlemeyi sevmiyorum çok fazla. Aslında kendi kendime yasakladım fazla heyecanlanınca;) Erkek gibi zıplıyıp bağırıp duruyorum odada hatta bi koşuyorum bi soluk alıp devam ediyorum hehe... Ama bı ara heyecanıma yenik yine de izliyorum:)

    YanıtlaSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))