Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

2 Mayıs 2009 Cumartesi

-Lale kahvaltı etmeyeceğim
- Anne kahvaltı etmeden çıkacağım....................... iyi deeeeee niye bunu beni uyandırarak söylüyorsunuzkiiii. Birinci kişi Kocam , ikincisi Gamsegamse. . Neyse uyandık artık. Yatakta Fatma Girik'le Cüneyt Arkın'dan Satlık Koca Aranıyoru izledim. Yoksa James ile Dev Şeftaliyi izleyecektmi. Diğer kanallarda ya magazin ya da çizgi film vardı. Gözlüğüm salonda kalmıştı üşendim almaya yoksa gazetelerim ve kitabım da yanımdaydı. Bir sürahi de yeşil çay içtim.

Naziş evdeydi ama biraz önce çıktı. Bne de temizlik yaptım. Akşam için patlıcan musakka hazırlığı yaptım. Geçen yaz Kalkan' da yediğim patlıcan musakkayı unutamam meğer Kalkan'ında o yemeği meşhurmuş ne tuhaf.

Akşam peşpeşe iki dizimiz var Gamseyle , önce Melekler Korusun sonra Kavak yelleri. Özel hazırlıklarımız bile var o dizileri izlerken. Naziş bir tek Elveda Rumeli'yi izler onunda sonunda hep uyur .

Dün bir arkadaşa yemeğe gittik. Amanın koccca bir tencere güveç yapmıştı ama ne güveç. Güveç tencerem kırıldığından beri hiç pişirmedim. Üsküdar'da gördüm hemde içi çok güzel sırlanmıştı, alayım bari.

Şimdiii biraz daha evle ilgili rötuş yapayım , sonra da ne gele gele. Belki dışarı çıkarım. Yarın Gamse'nin doğum günü. Kocam onun için hala 10 yaşında olduğunu söyleyip Gamse'yi kazıklamaya çalışıyor :)))

10 yorum:

  1. Gamze'nin dogum gününü kutlarim sansi bol olsun hayat ona hep gülsün.
    Dizi izlerken hazirlik patlamis misir ve cips'mi yoksa
    Simdiden güzel eglenceli vakitler dilerim Gamze'nin dogum günü kutlamasinda

    YanıtlaSil
  2. kankiiiii
    dizi hazırlığı hoşuma gitti,
    benim de favorim melekler korusun

    gamzecanın doğumgünü şimdiden kutlu olsun

    cumartesi akşamına bir yere gitmem bu nedenle de

    hava çok kötü ankarada iç karartıcı
    ama dünün de tatil olması süperdi

    YanıtlaSil
  3. Dizi konusunda sözleşmedik değil mi? Yanlış anlaşılmamsın :))

    YanıtlaSil
  4. gamsegamse ye buradan uzun ,sağlıklı yıllar diliyorum,şansı bol olsun.....
    musakkayı anlatma mışsın?

    YanıtlaSil
  5. ee saat 12 yi gecdi İYİKİ DOĞMUŞ GAMSEEEEE diyelim mi?

    YanıtlaSil
  6. Cumartesi akşamı bizim evdede aynı paralellikte geçer. Annem ben ve kızlar nevaleyi toparlar arka arkaya aynı dizileri izleriz. O hafta sonu annemde değilsem ben kendi başıma hazırlığımı yapar izlerim. Memo bilg. takılır.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Gamseye mutlu saglikli sevdikleriyle birlikte nice yaslar dilerim.Sevgiler lalecim
    asis

    YanıtlaSil
  8. Gamzeye ömrü boyunca mutluluklar diliyorum.herşey o güzel kalbi gibi olsun.niceee yıllaraaaa.lale ablacımmm değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederimm.beni mutlu ediyorsunuz.yayınlayamadığım yorumlarınız için çok üzülüdmmm:( saoolun.

    YanıtlaSil
  9. Gamzenin doğum günü kutlu olsun, sizinle ve tüm sevdikleriyle birlikte uzun, mutlu ve güzel bir hayat yaşasın :) bende kavak yelleri dizisinden vazgeçemeyenlerdenim :))

    YanıtlaSil
  10. Ben de satılık koca aranıyorla kahvaltı yaptım aynı saatte aynı şeyi yapmışız ne tesadeüf :))

    Gamzenin doğumgünü kutlu olssuuunnnn.........

    YanıtlaSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))