Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

10 Mayıs 2009 Pazar

Sürpriiizzzzzz!!!!!!

Anneciğim ve Cicianneciğim Seni Çok Seviyoruz bizz...Bu videoyu senin için yaptık..Anneler Günün Kutlu Olsun!




***********************************************************************
Anneler günü yazımı eklemek için gelince bu sürprizle karşılaştım. Bayıldımmm. Onlar gerçekten de Lalenin Kuzuları
********************************************************************************
ANNELER GÜNÜ BiLDiRiSi, 1870'de Julia Ward Howe tarafındanyazılmıştır.

--spoiler--
Kalkın öyleyse bugünün kadınları! Kalkın, kalbi olan tüm kadınlar, suyla da vaftiz edilmiş olsanız, korkuyla da Kesinlikle deyin ki ' Bırakmayız, büyük sorunlara ilgisiz aracılar karar versin.
Kocalarımız okşama ya da alkış için, katliamla leş gibi kokarak bize gelmeyecek.
Oğullarımız onlara hayırseverlik, insaf ve sabır hakkında öğrettiklerimizi unutturmak için bizden alınmayacak.
Biz, bir ülkenin kadınları, oğullarımızın onların oğullarını incitmek için eğitilmesine izin vermeyecek kadar şefkatle yaklaşacağız başka ülkelerininkilere.

Harap edilmiş toprağın bağrından bizimkiyle birlikte bir ses yükseliyor. "silahsızlan, Silahsızlan!" diyor.

Cinayetin kılıcı, adaletin dengesi değildir. Kan şerefsizliği silmez, şiddet de sahiplik göstermez.

Erkekler nasıl savaş çağrısıyla bıraktılarsa saban ve örsü, hadi şimdi kadınlar da büyük ve içten bir dayanışma günü için evden kalan her şeyi bıraksınlar.

Önce buluşsunlar, kadın olarak ölülere ağlamak ve onları anmak için.

Büyük insan ailesinin barış içinde yaşama yöntemi olarak, büyük bir ciddiyetle danışsınlar birbirlerine.

Ve her biri de kendi dönemince Sezar'ın değil, Tanrı'nın kutsal damgasını taşısın.

15 yorum:

  1. lale ablacımmm harikaaaaaaa bir video olmuş.ben de siizn anneler gününüzü en içten dileklerimle kutluyorum.inanın kızlarınız çok şanslı sizin gibi bir annesi olduğu için.hep mutlu kalın.

    YanıtlaSil
  2. oooy ne güzel bir hediye olmuş bu. Heğinizi çook seviyorum

    YanıtlaSil
  3. laleciğim anneler günün kutlu olsun videonuz çok güzel

    YanıtlaSil
  4. Lale ablacıgım kutluyorum bu anlamlı gününüzü nice anneler gunu kutlayın evlatlarınızla bırlıkde inşallah:)

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Laleciğim,

    Ben de Anneler Günü""nü kutluyorum...
    Yazı da hediye de çok güzel...

    Aynısından bana da yapmışlar bir gün öncesi. Saatlerce tekrar tekrar izledim. Pınar Süt iyi düşünmüş...

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuş..
    ama vidyodan daha güzeli sana verdiği duygudur eminim..
    sööle bakem gözlerin yaşardı mı.. kenarcıktan..
    =)

    öperim sulu sulu..
    kızları da.. cancanı da..
    bana bak.. sööle o cancana bu saatten sonra bna çocuk sevdirecek resil olcam =)

    atalet..

    YanıtlaSil
  7. Video cok güzel olmus eh senin icinde sanirim cok anlamli bir hediye olmustur.Cancan cok sekerrr ;)sevgiler
    asis

    YanıtlaSil
  8. KANKİİİİİİ

    ANNELERİN
    EN GÜZELİ,
    EN ENERJİĞİ,
    EN SAMİMİSİ
    EN ............
    EN............
    EN............
    O KADAR ÇOK ŞEY VARKİ YAZILACAK

    ANNELER GÜNÜN KUTLU OLSUN

    SENİ SEVİYORUM

    (evde video açılamadı yarın ofisten bakacağım)

    YanıtlaSil
  9. Tek kelimeyle harika olmuş
    kızlarımızın ellerine sağlık
    anneler gününü kutluyorum canım arkadaşım sevgiler
    hamdiyefiliz

    YanıtlaSil
  10. cok duygulandım...ağlattınız beni videoyu izlerken..Lale Ablacım anneler günün kutlu olsun böyle evlatların olduğu için çok sanslısın ..sevgiyle kalın hepiniz öpüldünüz:)

    YanıtlaSil
  11. Lale ablacım anneler gününüz kutlu olsun.Nice senelere inşallah,sağlıkla,mutlulukla ve güzel kuzucuklarla birlikte..

    YanıtlaSil
  12. Anneler günün kutlu olsun Lale abla. Ne güzel olmuş sürprizin de :)

    YanıtlaSil
  13. film harika olmuş bayıldımmmmmmm
    ben de istiyoerummmm
    kendim yapayım hemen

    YanıtlaSil
  14. Ayyy çok güzel yaaa, ne güzel olmuş Lale abla....
    Gülen yüzünüz solmasın, Anneler Günün Kutlu Olsunn...

    YanıtlaSil
  15. gecmis anneler günün kutlu olsun lale ablacim,kizlarin ellerine saglik
    sevgiler

    YanıtlaSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))