Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

14 Kasım 2009 Cumartesi

ateş hattında

39.5 lara geldim gittim geldim gittim. Yüzüm dudağım gözümün akı aynı renkti. Bu ne gribiydi bilinemedi ama sanırım gidiyor artık. İnsan içine karışmaya bu gün itibarıyle başladım. İlk kez birlikte masaya oturduk, kahvaltı yaptık. Çok iyi bakıldım, nazlandım ama bir daha hastalanırsan otele gidip yatıcam. Her uykuya daldığımda ya telefon çaldı ya biri nasılsın dedi, ya da bir şey istermisin diye sordu. Neyse geçti, gidiyordur inşallah.

Dört gün boyunca yataktan çıkamadım ama keyifte yapamadım. Çünkü her bir hücremle, damarımla, damarımda akan kanla yeniden yeniden tanıştım.

Dün akşam Gamsegamse bana geçmiş olsun hediyesi getirdi . Son günlerin flaş kitabı KAYIP GÜL. Yarıladım bile. Bitireyim üzerinde konuşuruz.İddiası çok büyük,Türklerin Küçük Prensi ve Martı'sı olmaya oynuyor.
Şimdilik bu kadar yeter, fonda çalan şarkı Duman'dan ''Ah' '_tabi bizim ev de çalıyor:)))_

14 yorum:

  1. of of çok geçmiş olacak ihşallah

    YanıtlaSil
  2. Değerli arkadaşım, domuz gribini savuşturdun bence,geçmiş olsun.Bu ateş sonucu vücudun yeniden silahlanıp direnç kazandı.Bol su meyve sebze kürüyle hücrelerine destek ver.Zira bu grip virüsü, her seferinde yeni mutasyonlarla ortaya çıkmakta.En çok sevdikleri koridor da burun-boğaz koridoru.Mideye sıcak içeceklerle indiklerinde tüm fonksiyonları bitiyor, mide asiti ve havasızlıktan.Havalı virüsler, hava akımının olduğu nemli ve sıcak bölgeleri, farinks,larink ve akciğerleri çok seviyor.Buruna ılık tuzlu su çekin sık sık,ellerinizi sık sabunlayıp yıkayın, elinizi yüzünüze ağzınıza sürmeyin...şimdi sana bunları tavsiye ederken, topun ağzında iş yapmaktayım, hergün insanların nefesleri ve ağızlarıyla meşgul biri olarak önlem alsam bile, Allah gayıra!sanırım ayakta geçirenlerdenim ben de...sevgiyle kal, geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  3. Çoook geçmiş olsun..Herşeyin başı sağlık insan hastalanınca bunu anlıyor inşallah daha iyisindir.Fonda ki müziği duyamadım dumanı severim ama..kitabı çok merak ettim hemen sipariş veresim geldi.bu aralar yazasım yok pek okumayla yetiniyorum.Kal sağlıcakla Lalecim.
    asis

    YanıtlaSil
  4. Son zamanların flash kitaplarına inancım yok benim..Nedeni ise sanki birileri topluca oturup bir kitap yazalım havasında olmaları..Gizli mesajları mı var bana mı öyle geliyor bilmiyorum..Uzun konu,bir gün yazarım.. ama kitabı yine de merak ettim, ayrıntıları bekliyorum.

    YanıtlaSil
  5. Geçmiş olsun Lalecim, daha iyi olduğuna sevindim. Böylece savuşturmuş oldun sanırım dalgayı. Hadi tamamen kendine gel de dön aramıza artık, özledik.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Çok geçmiş olsun Lale Abla, hoşgeldin bloglara...

    Şu kitap da neymiş, eleştirilerini merakla bekliyorum, ona göre alırım ben de :)

    YanıtlaSil
  7. Tekrar aramıza hoşgeldin,
    aman geçmiş ola,
    sen yinede dikkat et,terleme, soğuk şeyler yeme,vücudunu ve üzerini sıcak tut canım sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Lale Abla, çok çok geçmiş olsun..tekrar tekrar...çok dikkat edin kendinize...

    YanıtlaSil
  9. ÇOK GEÇİŞ OLSUN. KIYAMAM BEN SANA, NASIL BİR ŞEY O ÖYLE ZATEN AEŞ EK BAŞINA PERİŞAN EDİCİ BİR ŞEY.
    GELMİŞ GEÇMİŞ OLSUN. UCUZ ATLATTIN YİNEDE. AMA SEN YİNEDE SONRASINDADA DİNLENMEYİ İHMAL ETME AMA AK BU SEFER.
    TEKRAR GEÇMİŞ OLSUN.

    SEVGİLERİMLE

    YanıtlaSil
  10. çok geçmiş olsun Lale Ablacım, atlatmış bağışıklık kazanmış olmuşsun

    YanıtlaSil
  11. Lale ablacım çok geçmiş olsun...Şimdi daha iyi olmana sevindim...Bende hastaydım ve çocuklarda...Sanırım aynı günlere denk geldi sizinle hastalıklarımız.
    Umarım bir daha uğramazhiçbirimize.
    Acil şifalar sevgiler...
    Ve bu arada bende 'Kayıp gül'ü okuyorum ve ve şu an 63.
    sayfadayım:)

    YanıtlaSil
  12. Çok çok geçmiş olsun.Gerçekten insan hastalanınca gözü hiçbirşey görmüyor.Herşeyin başı sağlık en büyük zenginlikte sağlık sağlıcakla kalın hoşça kalın.

    YanıtlaSil
  13. Çok çok gelmiş geçmiş olsun lale ablacım.Ben de hastaydım.Allah beterinden korusun.Şimdi iyi olmanıza çok sevindim.Sağlıcakla kalın.

    YanıtlaSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))