Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

19 Aralık 2009 Cumartesi

Bu Cumartesi

BİRAZ BAROK





Çokça Elif Şafak'lı geçti.


dip not.Bir insana, yazarın resmi ne gerek dedik beklerken, resim çektirenleri görünce, ama gördük ki Elif Şafak kendisi teklif ediyor resim çektirmeyi, çok hoştu, çok kibardı. Naziş'le anne kız olduğumuzu öğrenince Anne - kız okuyorsunzu beni çok gurur duydum dedi. Kızkardeşlikle diye imzalamış kitabımı, Naziş'inkini yollarımız tekrar keşissin diye. Aramızda baya bi espri konusu oldu.

Gamse'nin panayırı çok başarılı geçmiş. Okuldaki Alman öğretmenlerin düzenlediği bir panayırdı. Bir adı var ama Gamse gelince sorar yazarım:)))) En az yüz kişiyle birlikte boncuk dizip, broş , kolye bileklik yapmışlar. O ayağıma batıp duran boncuklar meğer bir işe yarayacak , Gamse'ye başka bir heyecan getireceklermiş.
en dip not : yıllarca acaba nerede diye arayıp durduğum, facebooklara bile abaktığım arkadaşımın kuzeni Gamse 'nin okulda öğretmen arkadaşı çıktı. Tesadüf mü? Jale'yi bulma vakti mi? gelmişti.

eeeeen dip not: panayırın adı; Why Not Bazaar mış.

*************************************************************************************

Bu pazar,

Geç kalkmalı, Simitli börekli kahvaltılı. Lodosta savrula savrula yürümeliydi, öyle bir itti ki rüzgar bizi arkadan koştur koştur bir yürüyüş oldu. Nazişli ve kocalıydı yürüyüş. . Yol sohbeti gece izlenilen Tarihin Arka Penceresinden, akılda kalnlardı. Biz yarım bıraktık ama Naziş radyosunun kulaklığını takmış kulağına sabah altıya kadar dinlemiş.

Şimdi keçeler saçacağız etrafa; taçlar, broşlar yapacağız, Çok Güzel Hareketler bunları izlerken.

10 yorum:

  1. Suan burdayim sende,alta yorum yazdim bu yazi birden cikti daha dogrusu resimler ;)Maske yakismis :)sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Barok Lale, pek havalı olmuşsun maskeyle. Kitabını güle güle oku. Capitolün süsleri de pek güzelmiş. Ben de bugün çıktım dışarı ama pişman oldum pek soğuktu. Neyse film güzeldi en azından, değdi.
    Sevgiler, iyi okumalar...

    YanıtlaSil
  3. Lale can Elif Şafak imza gününe katılmak istiyordum, nsaip olmadı. Senin orada olman ise elbette çok iyi bir okuyucu olarak anlamlandırmış olmalı. Why not Bazaar ise güzel bir isim. Hafiften ingilizceye bir gönderme mi var ? Merak ettim doğrusu. Güzelliklerde buluşmak dileğiyle...

    YanıtlaSil
  4. YAZARLA FOTOĞRAFI BİLMEM, BEN DAHA KİTAP İMZALATMADIM AMA, O MASKE YOKU İŞTE ONA BAYILDIM. HANİ SANADA KATTIĞI HAVAYA NE DESEM BİLEMEDİM:))))

    SEVGİLERİMLE

    YanıtlaSil
  5. Elif ve Lale keşke ben de yanınızda olabilseydim.Ama olsun kıskanmamam lazım bu tür toplantıları.Kendimi tekamül ettirmeliyim...Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  6. O zaman şu an epeyce süslü püslü ciciler yapılmıştır.
    Barok döneminden izler pek yakışmış.
    Ayol ne demek istemiş elif hanım:))
    Valla sinir yani:))
    Bizim de seninle yollarımız kesişsin de görsün o gününü:))
    Tesadüfler benim en sevdiğim,süprizlerdir..Demek ki jale'yi görme vakti gelmiş.
    Kocaman sevgilerle.....

    YanıtlaSil
  7. lalecim kolyen pek güzel olmuş,
    gamsenin yaptıklarından sanırım...
    anneler ve kızları her zaman değerlidir,anlaşabilirlerse...

    YanıtlaSil
  8. kankiiiii
    elifciğime selazm söleseydin :))))
    saçının rebngini sorma cesareti gösteremedin mi şekerim???
    özledim yavvv seni ben
    maske de çok barok olmuş,
    kankime herşey yakışır
    ben elif şafağın sölediği sözü de anlamadım
    ne demek istemiş bununla ilgili bir yazı yazsana
    hah hah hah
    öptüm seni

    YanıtlaSil
  9. Güzel bir haftasonu olmuş anladığım.Muhabetiniz ve enerjniz bol olsun sevgiler

    YanıtlaSil
  10. insanın sevdiği okuduğ yazardan kitap imzalatması güzel bir duygu yeni kitabın yorumlarını bekliyoruz Lale ablam,

    Bboncuklu fotolar niye yok ama?

    YanıtlaSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))