Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

4 Aralık 2009 Cuma

dün dün dün dün dün dün dün.........ve bu güüün

Dün geceden saat kurdum, ne olur ne olmaz uyuya kalırım diye, sabah kalktım Üstün Dökmen'in katıldığı programı izledim. Bayılırım kendisine. Eskiden TRT1 de programı olurdu pazar sabahları. Kızlar da bizim yatağa gelir, hep birlikte izler sonra kahvaltı yapardık. Bir çok şeye farklı açıdan da bakabilmemizi sağladığını sanıyorum.

İki gündür tv den gidiyorum, dün akşam en sevdiğim dizim vardı; Bir Bulut Olsam. Diğer diziler gibi değil, çünkü ben şimdi şu olacak derim ve olur diğer dizilerde sonrada heheheheh çünkü bunları ben yazıyorum der evdekileri fıtık ederim. Ama bunu valla kestiremiyorum. Oradaki her tiplemeyi seviyorum, o manyak bakkal kadını bile gerçi dizideki en aklı başında insan o gibi:)))Dün Hanımın Çiftliğinde olacakları ve sonunu yazmayı unutmuşum , isteyen var mı? hemen yazayım, dip not olarak heheheheheheheh.


Dün gece saat iki buçuğa kadar kitap okudum. Sabah kızlar giderken duymazdan geleyim, çamura yatayım dedim ama Gamsegamse^ye yakalandım.- Anne, yakaladım, vitaminimi ve suyumu verirmisin dedi:)))

Dün Cancan bizdeydi demiştim , değil mi. Nasıl güzel bir gün oldu anlatamam. Annesi gelene kadar neler yaptık neler. Minik Sincap Pippo yu okuduk. Onun topladığı , sakladığı fındıkları bulduk yedik. Danslar ettik. Pencereden kedileri , köpekleri izledik. Kargalara el salladık. Zaten onun için tüm kuşlar kaaaga. Sırası gelmişken, İstanbullular bu aralar gökyüzündeki şenliği kaçırmıyosunuzdur umarım. Birden başının üstünden yağmur gibi geçen kırlangıç sürülerini umarım görüyorsunuzdur. Ne güzel bir şenlik o. Birden gökyüzü karardı sanıyorum, o kadar kalabalıklar ki.

Bu gün programım, okey grubumla buluşup yemek yiyip, okey oynamak. Özet bu. Bu gün böyle takılınacak nokta.


Düzenleme- 1. Hanımın çiftliğinin sonunu söylüyorum, valla Balkahvecim söylemiş yaz diye:))))

Görümce çiftlikten gidecek. Muzaffer bir kaza sonucu sakat kalacak, bütün işleri Güllü eline alacak. Bütün Çukurova'da Hanımın Çiftliği olarak nam salacak bundan kelli çiftlik. Güllü kah at sırtInda , kah traktör tepesinde çiftlik yönetecek. Ama merak etmeyin sonra Muzaffer yürüyecek ve mutlu son ınınının.
Ama bunlar kaç senede olacak işte onu bilemem. Bu arada diziyi izliyorum , onuda belirteyim.
Not: Bu gece Turkmax de Güneşi Gördüm oynayacak. Daha önce izlemeyenler için bildiriyorum:))

14 yorum:

  1. Ben İmkansızın Şarkısı nasıl gidiyor merak ediyorum:)

    YanıtlaSil
  2. Harikasın canım, Cancanla vakit çok iyi geçmiş belli. Bugünün planı da güzel, keyfin daim olsun. "Bir Bulut Olsam"ı hiç izlemedim. zaten ben dizileri izlemem dinlerim, mutlaka başka bir işle meşgulumdür o ara.
    Sevgiler canııım...

    YanıtlaSil
  3. Dün işyerinden bir arkadaş da okumaya başladı İmkansızın Şarkısı'nı. Elinde öyle hiç başlanmamış bir şekilde görünce "keşke şu an okumamış olsaydım" dedim "böylece şimdi sıfırdan okuyor olmanın keyfini yeniden yaşayabilirdim":)

    Beni, okuduklarım arasında en etkileyen Murakami kitabı oldu İmkansızın Şarkısı. Gerçi Sahilde Kafka da çok iyi. Bitirmeme 120 sayfa kaldı, oldukça heyecanlıyım:)

    Daha sizi de neler bekliyor bir bilseniz:) sevgiyle...

    YanıtlaSil
  4. oh vallaha.
    biz de bakalım buradan sıkıntıdan isilik çıksın :)
    arka fondan acılı arabesk bi mırıltı bile duyuyorum valla :)

    YanıtlaSil
  5. Kırlangıç süzülüşlerini neden resimlemedin bize:(
    Muhteşem bir görüntüdür o.
    Hanımın çiftliğinin sonunu merak ettim işte:)yazarsan iyi olur.
    Canada kocaman öpücükler.

    YanıtlaSil
  6. Üstün Dökmenin pazar sabahları olan programı ben de izlemiştim arasıra..Cancan lı günün pek tatlı geçmiş :)dizileri takip edemiyorum arada rastlarsam biraz bakıyorum ondada bir şey anlamıyorum konuyu takip etmeyince ya da artık iyice fantastik hale getiriyorlar sinirleniyorum veya her beş dakikada ki reklamlar sonucu kapatıyorum :)cuma akşamları ama hanımın çiftliğini izliyorum evde olursam ,sonucuda yazmışsın artık izlemesem de olur ;)sevgiler sana...

    YanıtlaSil
  7. cancan dan tadı kalmış gibi:)))
    kitap okumana hayranım benim bu günlerde elime alınca uykum geliyor:(
    gamsegamzeye nasılda yakalandın öyle?
    ben hala dizi seretmiyorum. papatyam dışında, başkada yok sanırım. annemler gelince seyretmek zorunda kaldıklarımız hariç:)
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  8. üzeri örtülü bugünün
    dün aydın
    tüm vurgular üstü kapalı yarına
    dün aydın

    dün aydınken
    karanlığa salıverdik benlikleri
    varlıkları yok ettik
    yoklukların varlığını,
    varlıkların intihar eğilimine yorduk.
    cinayetti göz göre göre
    çoğumuz ilk kez katil olduk
    ağlamadık,
    yitip gidiyorken koca bir ağaç altında,
    yağmur eşliğinde bekleyen eşi umudun.
    ve yarım da değil artık yarın
    umutsuz...
    dün aydın idi...
    dünaydın ! nephesh

    YanıtlaSil
  9. üzeri örtülü bugünün
    dün aydın
    tüm vurgular üstü kapalı yarına
    dün aydın

    dün aydınken
    karanlığa salıverdik benlikleri
    varlıkları yok ettik
    yoklukların varlığını,
    varlıkların intihar eğilimine yorduk.
    cinayetti göz göre göre
    çoğumuz ilk kez katil olduk
    ağlamadık,
    yitip gidiyorken koca bir ağaç altında,
    yağmur eşliğinde bekleyen eşi umudun.
    ve yarım da değil artık yarın
    umutsuz...
    dün aydın idi...
    dünaydın ! nephesh

    YanıtlaSil
  10. Ay ben kurban olurum seni veren allaha ya....Sarhoş ettiler yazılarla bizi:)))
    Asis kusura bakmıcak yani, şimdi karşılaştıracağız sonuç bu mudur,bu değilmidir....
    Üstün Dökmen hocayı seviyorum bende.Az önce yazmayı unutmuşum.
    Hem televizyonda yayınlanmasınıda doğru buluyorum,bir kişi bile faydalansa anlatılandan başarı yakalanmıştır..
    Gelelim Ankara mevzuna Başımızın üstünde yeriniz var.İnşallah gelirsin, tombik tombik sarılırız birbirimize:)))
    oh be! bir anlayan olması ne güzel ohhhh....Kocaman öptüm.Hem de kocaman.

    YanıtlaSil
  11. sen harikasın:))))))
    evet evet bu gün içinde yapılmalı bu:)))))))
    sağ olasın:)))
    soucu bildiririm
    hani şımarmışken birde mürdüm eriği marmelatı tarifi alsam:)))

    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  12. :))) Lale Abla, bu dizi sonlarını hikaye etmelerinize bayılıyorum, çok keyifli okumak, çok güldürüyor beni..

    Bir Bulut Olsam'da ne güzel itiraflaştılar, sonunda oldu ve ben nasıl rahatladım:) Şimdi bakalım daha ne imkansızlıklar yaşatacaklar uff uff..ama olsundu, bir kez bunu gördük ya:)
    Dizideki karakterlere ben de ölüyorum, bakkal kadın benim de favorim,nasıl gülüyorum ona...bir de Serdar'ın yanındaki 2'liye bayılıyorum..bir de o 2'linin bir tanesinin nişanlısı olana..İnci Batur'un yanındaki hani(o kız Neşeli Hayat'ta da oynuyor galiba) o kızın ninesi de çok komikti, isteme bölümünü izlediniz mi?Asiye "bir cadı" yı müthiş oynuyor, sanki cidden bir cadı:)Hepsi başarılı, hepsi..saydıkça sayıyorum, uzadı bu yazı...

    3 gündür satır okuyamadım,ifrit oluyorum böyle okuyamadıkça..İmkansızın Şarkısı size söylediğim yerin biraz ilerisinde kaldı...yarın kür yapıcam inşallah..ya okuyacak öyle çok kitabım var ki...ve zaman okuyamadan o kadar hızlı geçiyor ki...hiç barışık değilim bu halle.....

    Lale Ablacım ,umarım güzel bir cumartesi geçirmişsinizdir..ve darısı yarının da başına...

    YanıtlaSil
  13. lale ablacım annem de daha önce izlemiş "hanımın çiftliği" dizisini.bana dur daha neler olacak neler diyor hep:):)

    cancan'a maşalllah.bütün aile fertlerine selam ve sevgiler:)

    YanıtlaSil
  14. ben arka sıradakiler dizisini takip ediyorumm:) lise günlerime geri dönüyorum.pazar günleri 19 45 de fox tv de tavsiye ederim lale ablacım:D

    YanıtlaSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))