Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

20 Aralık 2009 Pazar

MİM 2010' dan beklediklerim


Yılın son mimi Oyuncak Ev den yani Peren'den geldi. Mim konusu 2010 dan beklentilerim ... O kadar çok ki , hepsi yazılamıyor tabiki :))) Ama özetle aşağıdaki gibidir... Hepimize güzelliklerle gelsin 2010 hiçbirimizin beklentileri boşa çıkmasın.

2010 beklentilerim
...Bu liste her gün biraz daha uzayabilir:))


Artık gündem değişsin acilen değişsin,

Çocuklar kaybolmasın artık bu ülkede.

Faili meçhuller olmasın.

Egenekon sadece bir Türk Destanı olarak hatırlansın.

Küre artık ısınmayı bıraksın.

Eski politikacıların hepsi politikayı bıraktıklarını, artık gençlere yol açtıklarını açıklasınlar . Topluca bir site yaptırıp oraya yerleşsinler, sadece birbirleriyle görüşsünler.Sitenin içinde bakkalı çakkalı, havuzu, sineması, tiyatrosu her bi şeyi olsun, dışarı çıkmalarına gerek kalmasın,

Hiç evsiz olmasın, şehrin ortasında donarak ölmesin insanlar.

M.Ali Alabora'nın oynadığı reklam yayından kalksın,

Yaprak Dökümü artık bitsin, rahmetli ahretten yaprak yaprak yazıp göndermekten bi hal oldu artık.

Şimdi bizim ev için dileklerim 2009 dan devredenler bunlar, gerçekleşenleri sildim.Geçen yılda böyle bir liste yapmışım. Gerçekleşenleri görünce çok sevindim.


Bu yıl daha çok gezmek daha çok okumak istiyorum,

Naziş çok istediği lisans üstüne artık vakit ayırsın istiyorum,

Gamsegamse ,dil terapistliği konusunda yine düşünsün istiyorum,

Kocam yeniden resim yaptığı günlere dönsün istiyorum,
,
Kocamla o çok istediğimiz tren yolculuğuna çıkalım istiyorum,

Ege kıyısında bir ev istiyorum, alt katı kitap-cafe olsun

Zuz yurt dışı seyahatlerini daha çok yapsın bana daha çok hediye getirsin. Ege de istediği evi alsın , benim için özel bir oda döşesin istiyorum:)))

Cancan bana ben de seni seviyorum desin istiyorum, bize gelmek için annesini taciz etsin.

Eniştem iyi olsun...

Ece hobby dükkanı açsın, beni de makastar alsın( ancak onu yapabilirim:)))

Kıbrıs planım gerçekleşsin, Zuz da gelsin.

Çok istediğim Mardin, Hatay gezisini gerçekleştirebileyim.

Ay ayının 40 türküsü varmış, kırkıda ahlat üstüneymiş. Benim dileklerimde hep gezme üstüne olmuş yav.

bu yazdıklarımda önem sı
rası yoktur. Hepsi de birinci derecede öneme haizdir:))

Şimdi adet üzere sobelemem gerekenler. Zeya uuuu günler öncesi yazdı. O zıp zıplamak istiyor en çok :))))

Balkahvem, Gümüşay, Asis sanırım bu gün bir yerlere kaçtı, gitmediyse henüz Asis de yazssın. Kankiii hazırsa listen, sen de yaz.

11 yorum:

  1. hayatımda ilk defa ben de bu sene isediklerim için bir liste yapacağım :))

    Pek güzel isteklerde bulunmuşsun Ege kıyılarına yerleşme isteğine gönülden katılıyorum :)gel ben sana ev bulacağım :)

    Çoooooooooook ööptüm....

    YanıtlaSil
  2. butun hayaller guzel de yuksek lisansi bosver bence..turkiyede yapmak eziyet..hem hocalar nasil danismanlik yapacagini bilmiyor hem de ogrencilerin parasi ve zamani bosa gidiyor. butun aileye de uzuntu oluyor...o yuzden bu dilegi geciniz:))

    dil terapistligi cok ilginc..burdan biraz bilgi bulabilirsiniz http://en.wikipedia.org/wiki/Speech_and_language_pathology..eskisehirde iyi bir bolum oldugunu biliyorum..hem cok da guzel bir sehirmis..artik oraya tasinirsiniz:))
    neyse bu vesileyle yeni yiliniz kutlu olsun..ailece mutlu huzurlu bol yemeli bir yil gecirmeniz dilegiyle:))

    Adsiz :))

    YanıtlaSil
  3. hımm dileklerin çok güzel,
    hemde gerçekleşmeyecek şeyler değil umarım tez zamanda olurlar
    sevgiler canım çooook öptüm,
    evet hala ınt yok
    bir kedim bile yok der gibi oldu:))

    YanıtlaSil
  4. dileklerinden dünya için olanlar benimde dileklerim olsun lale abla, ve dilerim dileklerin bir an önce gerçekleşsin...

    YanıtlaSil
  5. Herşey dilediğin gibi gönlünce olsun Lale'cim,öpüyorum ve iyi yıllar şimdiden..abbas yolcudur artık.

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel istekler bunlar. Bende imzamı attım altına...

    YanıtlaSil
  7. KANKİİİ
    MARDİNE BİRLİKTE GİTSEK :))
    çok isterim
    ben de görmek için can atıyorum

    benim liste hazır değil ama
    belki ilham gelir ve yazarım
    dur bir düşüneyim

    mehmetalinin reklamını direkt zaplayan biri olarak kalkması için oy kyullanıyorum :)))

    can can'ın seni seviyorum demesine az kaldı bence

    öpücükler sana

    YanıtlaSil
  8. Sevgili adsız nerelerdeydin. Gözüm alıştı artık, yorumunu görmeyince merak ediyorum seni. Selamlar İsveç'e:)))

    YanıtlaSil
  9. Lale Ablacım tüm dileklerinizin teker teker gerçekleştiği bir yıl olsun 2010...
    Ülke için dilediğiniz her maddeye ben de imzamı atarım, kendi postumda "bir ülkenin uyanışı, diriliş" demiştim zaten kısaca, baktım tek tek yaz bitmeyecek...
    Kendiniz için, kızlar için, eşiniz, aileniz..tüm o güzel ve içten dilekleriniz gerçek olsun...
    Seyehat kısmına "Mardin, Nemrut, Portafino" yazacaktım ben , unutmuşum...Mardin'i görünce, hah dedim bir ortak nokta daha..birlikte mi gitsek acaba Mardin'e, blog grubu olarak, baktım herkes miminde Mardin demiş:)
    Kucaklıyorum sevgiyle...

    YanıtlaSil
  10. Hepimizin 2010 dilekleri gerçekleşsin. Gezmek üstüne ne çok hayalimiz var bizim de.
    Aa yazarken aklıma geldi Lale ablam en çok sen biliyorsun bak, hem çok okuyor hem de çok geziyorsun çünkü. Öptük sizi

    YanıtlaSil
  11. dileklerinin hepsi gerçek olsun, birbiri ardına...
    onlar gerçekleştikten sonrada sen hep gez...

    sevgilerimle

    YanıtlaSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))