Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

29 Aralık 2009 Salı

sabahın körü

Sezen Aksu Zor Yılları söylüyor ...

Kozmik Odanın üçüncü aranışı sekiz saat sürmüş...iyi , ikinci aranışı 28 saat sürmüştü...

Sanki yabancı bir memlekette gibi, olayları dışardan izliyorum... dün akşam koskoca profösör bile anlayamadığını ve , yabancılık duygusu çektiğini söyledi...Hah dedim ya , demek ki yalnız değilim....kendi ülkemizde , fransız olduk..

Ayfer Tunç'un Bir Deliler Evinin Yalan Yanlış Kısa Tarihine başladım dün gece... Buket Uzuner'in İstanbulluları gibi başladı ... Kitap kahramanlarının hayatlarına geri dönüşlerle... karakter sayısı 300 müş...henüz çok başlardayım , elli sayfa falan ancak okuyabildim...Türkiye panoraması...


Akşam Zuz yemeğe gelecek...

Sabah beş buçukta uyandım, kızlar sırayla gitti... Ada çayı içtim..şimdi de uykum var...şarkı bitsin yatıcam...

4 yorum:

  1. KANKİİİİİ
    Allah bir yastıkta kocatsın derler ama,
    Ben size, birlikte elele gezebileceğiniz, neşeli, sağlık dolu bir hayat diliyorum,
    Sizi hep sokakları arşınlarken hayal ediyorum çünkü :)))

    38,48,58, 68. yılları sa kutlayın inşallah

    ben 3 gün yıl sonu izni aldım evdeyim,
    yeni yılı evde bekliyeyim dedim :))

    sevgiler öpücükler

    YanıtlaSil
  2. :)))
    sen yandın ama ama ben iyi uykular demek istedim. bende bu gün öyle uynadım çünkü halden anladım yani:))))
    kitap hızına hayranım, allah arttırsın:)))))
    zuz a da selamlar!
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  3. Ne ağır şarkıdır "Zor Yıllar"
    Dinleyip uyumak istemişsiniz işte, öyle bir şarkı o...

    O yabancılaşma hisse ben de var, biliyor musunuz? Nereye gitmekte olduğumuzu anlayamama, bir şey yapamamama, sessizce ve hayretle izleme, bir paralize olma durumu...nereye kadar???

    Ayfer Tunç'un kitabını öyle böyle değil, çok merak ediyorum..yorumlarınızı bekleyeceğim....

    YanıtlaSil
  4. Aynen Lale Abla'cım, film gibi olanlar. Akıl fikir diliyoruz hepimize, ülkemizin geleceği için.

    İstanbulluları okumam uzun sürmüştü, 300 karakter olunca düşünemedim şimdi.

    YanıtlaSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))