Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

7 Nisan 2010 Çarşamba

Sabahın içinden...

Bu günde kalktık şükürler olsun, kızlar işlerine gitti. Ben de biraz Mehmet Öz izledim, fazla sağlıklı geldi... yeşil çayımı yaptım, biraz bilgisayara tünedim... kalktım kendime earl gray çay demledim. Gamse ile benden kalanı sevmez ... bi de otlu omlet yaptım kendime; maydonoz ve dereotlu bir yumurtalı , azcık karabiberli. Bir damla yağda alt üst çevirdim. Bi de film koydum; Pandoranın Kutusunu. Artık sabahları film seansları yapıyorum. Filmi beğendim. Ama şimdi sonunu açık bırakmak moda ya, kadın'anane' dağa gitti , geri gelmedi tamam orayı anladık, torun nooldu, anasının babasının yanına dönüp mutlu mutlu yaşadılar mı? bohem dayı elektrik borcunu ödedi mi?, teyze sevgiliyle ne durumda... Ben kafamdan oğlanı eve postaladım, okuluna döndürdüm. Karı kocanın ilişkilerini bi güzel düzelttim. Teyzeyi hayırsız sevgiliden ayrılmışken bi daha barıştırmadım. O'na daha janti bi sevgili buldum. Bohem takılan Dayıyı da evini barkını topladım, ev de ne varsa dışarı attım. Bi işe soktum, iş yerinden de düzgün bir sevgili buldum O'na . Aha işte filmi de ben tamamladım, insana bu iyiliği babası bile yapmıyo bu devirde.

Bu kadar uzun bir girişten sonra , yağmurlu bir hava olduğunu , cumartesiye kadar süreceğini ve planlarınız ona göre yapın önerisinide verip gideyim evimi barkımı toplayayım...

düzenleme- yağmurlu havada yapılacak en iyi şey, aynı mahallede oturduğun görümceye çaya gitmektir. Peki ben ne yaptım,tabiki ; tahmin ettiğinizi.

29 yorum:

  1. Filmin bu versiyonu pek bir güzel olmuş ellerine ve hayaline sağlık sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  2. dimi ya Suficim. Şu filmleri adam gibi bitirip bana da iş çıkartmasalar:))

    YanıtlaSil
  3. Harikasın Laleciğim. Ben filmin bu durumunu çok sevdim valla...
    Gel sen şu sıkıntı çeken blogerlere de bir el at da tüm yaşamlar düzene girsin, gençler mutluluktan havalara uçsun, herkes sevdiğini alsın yürüsün...Hayısızlar hayırsızlıklarıyla tek başına kalsın.

    Çok hoştu...

    YanıtlaSil
  4. heeheheh , daha iyi olmadı mı Dilekcim böyle. Herkes mutlu mesut oooh...

    YanıtlaSil
  5. Kıs kıs güle güle okudum yazınızı yine..hay çok yaşayın!:)
    Pandora'nın kutusunu ben çok sevmiştim, kameranın son sahnede öyle Karadeniz dağında yavaş yavaş yürümesini çok sevmiştim..ananenin sonunda gerçekten gidişini..böööle hüzünlenmiştim, öbür şeyleri de merak etmemiştim hüzünden...
    Otlu omletinizden canım çekti fena halde, öğle yemeğinde omlet yiyeceğim galiba...Kapalıçarşıyı, bizim güzel oğlanı izlemiyor musunuz siz Lale Ablacım, teessüf ediciğim, hiç yazmıyorsunuz:))öpüyorum...

    YanıtlaSil
  6. Peren vallahi bak , dün akşam izlerken aklıma sen geldin. Bizim oğlana yine Bir Bulut Olsamdaki karakteri çizmişler. Yine çok iyi yine çok fedakar ve yine çook yakışıklı:)))

    YanıtlaSil
  7. kankimmm
    ne güzel olmuş işte
    gönlüne göre bir son yapmışsın filme
    belki de onların sonunu beğenmiyecektin :)))
    gelelim valla birlikte istanbulun altını üstüne getirelim
    ne kadar güzel olur gerçekten de
    ben de çok isterim

    YanıtlaSil
  8. gelin gelin erguvanları kaçırmayın kankii...

    YanıtlaSil
  9. Ah evet Lale Abla...şövalye ruhlu çocuk:)

    YanıtlaSil
  10. pşşt hayatımı filme alsam.. tam istediğim yerde kessem filmi..
    sana tamamlatsam..
    omletin ucundan çalsam.. kendime seylan çayı demlesem..
    birisine akşam çayına gitsem..
    ayaklarımı altıma toplasam.. sohbet etsem.. ona örgüsünde takıldığı yerde yardım etsem..
    sem sem sem ...

    atalet..

    YanıtlaSil
  11. Ömür kadınsın Lale, derlemiş toplamış bırakmışsın Pandora Kutusugilleri, ellerin dert görmesin.
    Kıskandın güneşimizi, bugün accık yağmur yağdı ama hemen dindi, güneş çıktı, sonra yine karardı, yine açtı hasılı oynak hatunlar gibi bugün hava ama soğuk ve kasvetli değil.
    Ben de imrendim şimdi gidip bir earl Grey yapayım kendime, öptüm seni...

    YanıtlaSil
  12. lale abla bu kendini mutlu etme hallerine bayılıyorum .sevgiler

    YanıtlaSil
  13. Ataletim benim, sen hayatını filme al gerisini bana bırak. Dağlar aşıp , düz ovada şaşabilirim ama bak bu senaryo konusunda kimse elime su dökemez. Omletimi de her zaman seninle paylaşırım :))) hatta çoğunu sana bırakırım..

    YanıtlaSil
  14. Leylak Dalıcımmm, bu gün öğleden sonra güneşlendik biz de. Ama ben severim böyle fırtınalı havaları , tek şartla ev de olacağım:)))

    YanıtlaSil
  15. Gümüşaycım, her şey kendini sevmekle başlıyor...

    YanıtlaSil
  16. Senin filmin şahaneee olmuş :)bak canım çekti bende otlu motlu bişe yapayım şimdi..Bir görümcem bile yok ;) çoook öptüm canım.

    YanıtlaSil
  17. kıs benim görümceler yedi düvele yeter. Tam dört tene. Yalnız iyi okey oynamalısın , bu konuda çok hassaslar hehehe

    YanıtlaSil
  18. Geçen sonbaharın güzel bir Beyoğlu gününe dair hoş bir anısı benim için Pandora'nın Kutusu. Ne yalan söylemesi, bence ancak böyle yağmurlu bir güne yaraşırdı evde izlenecekse eğer. Güzel bir sabah olmuş:) Ama eğer siz değil de yönetmen tamamlamış olsaydı sonu, eminim oğlan kendini Karadeniz'in hüznüne kaptırıp melankoliden ölür giderdi, diğer karakterler de kendi hayatlarında sürüm sürüm sürünürlerdi; asla böyle mutlu bitmezdi:)

    YanıtlaSil
  19. Sevgili Zero, istiyorum ki herkes mutlu olsun bu film bile olsa...

    YanıtlaSil
  20. görümceli iyi keyifler sana...
    mutlu sonlar tam sana göre. ne iyi etmişin öyle düşünmekle.

    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  21. Ee ne güzel sonlandırmışsınız işte filmi.
    Yağmurlu, yağmursuz tüm havalarda akrabalarla yakın oturmak süper, uzakta olunca daha iyi anlaşılıyor bu. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  22. Güzel sonlarla bitmeli her filmin sonu tıpkı gönlümüzden geçenler gibi..
    kafelerdeki gibi okey masası olsa varya hiç kalkmayabilirim :))

    Yoğunluktan gecikmeler yaşayabiliyorum..her yerden yakalamaya çalışıyorum zamanı aksamalar da tuzu biberi oluyor..
    güzel ve neşeli sesin için çok çok teşekkürler..
    Bir güzel zamanda beraber olmak dileğiyle

    YanıtlaSil
  23. Film sonu dediğin işte böyle olmalı :) ilahi Lale Hanım siz çok yaşayın emi :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  24. şekerim pembem, tüm sonlar mutlu bitmeli... sen de mutlu sona yaklaşıyorsun bu günlerde... ben bile sabırsızlanıyorum...

    YanıtlaSil
  25. Çocuklaçocuk, evet kızlar gerçekten de öyle. Biz daha önce akraba apartmanında oturduk. Halalı , Babaanneli. Ben de Anneanneli, teyzeli, dayılı, yengeli bir appartmanda büyüdüğüm için... başka türlü olmaz sanıyordu benim kızlar hatta...

    YanıtlaSil
  26. Sevgili Hamiyet, hep beraber yaşayalım , hep mutlu hep sağlıklı...

    YanıtlaSil
  27. Lale filmin sonuna yetişmişim ben .
    anladım ki olması gerektiği gibi tamamlıyorsun filmi...
    çay severim de,sanki kahve olmazsa olmazım benim.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  28. Dilaramm, çay da benim olmazssa olmazım. Mesela şu anda elimde koca bir kupa çay var:))

    YanıtlaSil
  29. iki tane Dilek olunca canım Balkahvecimin yorumu arada kalmış. Balkahvecim bi okey turnuvası yaparız ya İstanbulda ya Ankara da... Sizlerinde sesini duymak her zaman mutlu ediyor beni...

    YanıtlaSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))