Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

18 Ağustos 2010 Çarşamba

AKSİYON

Eh kaç gündür sakin sakin seyrediyor hayatımız... İşte sahurlar... iftarlar... tv izleme... kitap okuma...
Dün yine aynen sahura kadar okuma, izleme çalışmaları sonra sahur yemeği , kahvaltısı demeli aslında... yine geç kalkış... ortalık toplama ... Kocanın eve gelmesi ... Kızlar okulda tabi.
Hadi işler bitti ... bir duş ... kanepeye uzanış serin serin ooooohhh deyiş ve zırrrr telefon.
Arayan Gamsegamse- Anne , ben hastayım, bir şey yiyemiyorum, çok terliyorum
- sıcaktandır
- Hayır , öyle değil... Hastanede buluşalım

Hemen Nazlı'yı aradım. Hiç ahaberi yok, aynı okuldalar ama sabah kahvaltıdan sonra birbirlerini görmemişler, öğle yemeğinde bile birbirlerine rastlamamışlar...İşler yoğun, zümreleri, branşları farklı... Okulun reviri henüz faaliye başlamamış, hemşire izinden dönmemiş henüz... Neyse hastanede buluştuk... Hemen serum takıldı vitamin takviyesi, mide bulantısını kesici ilaç falan... bi sürü tahlil. Biraz kansızlık çıktı geri kalanı sıcağa bağlı tabiki.İftara yakın eve geldik. Dr, üç gün rapor verdi ama kendimi iyi hissediyorum dedi, gitti.

Neyse yine böyle şeyler olsun diyelim...

İftar sonraları için bir sürü planlarım vardı... sıcaktan nemden kafamı dışarı uzatamıyorum ki. Bizim arka sokak da ki kilisenin sokağına çok güzel bir sanat galerisi açılmış... sokağı iki taraflı olarak ünlü ressamların ışıklı tablolarıyla donatmışlar... gündüz gördüm gece gelelim demiştim onu bile yapamadım... Bu Akşam Sunay Akın'ın söyleşisi var çok istiyorum ama bakalım kendimde o motivasyonu bulabilecekmiyim... yemekten sonra çayımı alıp balkona kuruluyorum... daha da kalkmak istemiyorum çünkü.

Bu sıcakta , aç karnına bu kadar yazı yeter bence, hadi gideyim ben

10 yorum:

  1. Geçmiş olsun....
    Bir tembelliktir gidiyor gündüzleri bende, oruçta bahanesi :)) Şimdi iki yorum yazar yorulurum:))

    YanıtlaSil
  2. geçmiş olsun :):)
    bu ara herşey sıcaktan :):):)
    sanat galerisi açılan sokağa da gidelim koruya giderken :):):)

    öpüyorum

    YanıtlaSil
  3. Bu hastane aksiyonu bugün mü oldu? Dünkü olay mı? Her ne hal ise, çok geçmiş olsun. Oruç mu tutuyor kızcağız yahu? Kıyamam ona, sana da tabii. Sen böyle oturup kalacak kadın mıydın ayol. ama yine de sıcakta çıkma derim, nasılsa Ramazandan sonra acısını çıkarırsın sen bugünlerin. Öptüm...

    YanıtlaSil
  4. Geçmiş olsun
    evet facebookda da gördüm seni biran su ve yemekle yanına gelesim geldi,gerçekten zor tutuluyor ben de su dan başka birşey istemiyorum:)
    sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  5. Geçmiş olsun lale'cim sıcaklarda daha dikkatli olmak lazım.Sunay Akın buraya da arada geliyor ama bana biraz uzak olunca kaçırıyorum hep..Gene iyi yazmışsın :))) öptümm.

    YanıtlaSil
  6. Çok çok geçmiş olsun, serumla atlatmış çok şükür. Sunay Akın söyleşisi ne güzel olur iftardan sonra, katılabildiniz mi acaba?

    YanıtlaSil
  7. kankimmm,
    öncelikle gamsegamse iyidir inşallah çok geçmiş olsun
    sıcaklar herkesi perişan etti
    sunay akını kaçırma derim ben
    keyifli saatler geçirip adamın enerjisine hayran kalacağına eminim
    güzel okumalar çok kıskandım seni
    ramazan geleli okuyamıyorum ben
    bişiler oldu
    yatağa kafayı koymayla uyuyorum
    öptüm seni

    YanıtlaSil
  8. Çok geçmiş olsun Lale'cim, sıcaklar perişan etti, çoluk çocuk halek olduk vallahi.
    Bitse artık bir an önce.
    Aman dikkat edin kendinize olur mu?

    YanıtlaSil
  9. kankiii
    sobalı evler gibi klimalı odaya toplanmak
    çok hoşşşş benzetme olmuş

    napalım bu yaz da böyel geçiyor
    doğanın insanlara bir uyarısı olarak anlayıp
    doğal kaynaklarımızı bu kadar kolay heba etmesek
    belki de geç kalmış sayılmayız
    iklim değişikliği gerçeğini belki b,iraz olsun engelleriz
    kuzey kutbuna gitmek de malesef çözüm olmayacak
    tüm dünya artık ÇEVRE bilinci ile yaşamalı

    ama nerdeeee kanki
    neyse şeker
    çokkk öptüm seni

    YanıtlaSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))