Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

14 Nisan 2011 Perşembe

sinema günü

Akşamı , iple çekiyorum... Zeya, Zuz, Ebrucuk , ben ve Zeya'nın Murakami sever bir arkadaşı ile buluşup önce Hümeyra'da kitap , film konuşacağız sonra da İmkansızın Şarkısını izleyeceğiz.Kitabı okurken duyduğum hazzı , görsel olarak da yaşayacak olmanın beklentisi içindeyim.

Sabah yağmurun cama vurmasıyla uyandım. Öyle güzel geldi ki, anlatamam.
Bloglar yavaş yavaş açılıyor... yok blogspot yerine blogsport yazılmışta ondan uzamış da... gülüyorum artık.

Bu zaman zarfında blog dışından izleyenler mailleriyle yorum yaptılar o kadar hoşuma gidiyor ki bu durum. Mesela Işın Hanım , dün başlayacağını sandığım serginin bu gün başlayacağını haber verip oraya boş yere gitmemi sağladı. Yazmaya devam etmemmi, gezilerini yazdıklarıma göre düzenlediklerini söyleyenler, gittiğim yerlerin adreslerini isteyenler...Kızlarımı kendi kardeşleri gibi sevdiklerini söyleyenler... nasıl hoşuma gidiyor bu durum anlatamam. Sizlere ayrıca buradan da teşekkür ediyorum.

Bu gün çok keyifli başlayan bir film izledim. Bir profosyönel mutfak da geçiyordu. Ama sonrası keyifsiz gitti.

Bu kadar bu günlük..

7 yorum:

  1. İyi seyirler, benim için de izle...
    Bugün Macera Kitabım-Özlem Öztürk de gidecekmiş filme belki rastlaşırsınız:)
    Faceye geldiğimde kapamıştım, mıtbaktaydım o ara.
    Öpyom seni:)))

    YanıtlaSil
  2. kankim güzel bir akşam seni bekliyor desene
    keyifli saatler geçirmeni diliyorum
    evet blogspotlar artık rahatlasın

    YanıtlaSil
  3. Murakami filmi güzeldi ama 5. sıra başımı döndürdü.

    en kısa zamand abir kitap toplantısı daha yapalım :):)

    öpüyorummm

    YanıtlaSil
  4. lale ablacım tabii herkes sizi sever.sevmezmi hiç.siz ruhunuzu,sevginizi,sımsıcak dünyanızı açıyorsunuz ve katıyorsunuz yazılarınıza.:) Allah ilhamınızı,sevdiklerinizi,dostlarınızı yanınızdan eksik etmesin.

    YanıtlaSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))