Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

12 Kasım 2011 Cumartesi

Cumartesi güzelleri

Dünkü postadan çıktı bu harika şeyler. Kitaplık temalı , etamin işi kitap ayracım ve bu kitap kılıfım sevgili Banu'nun hediyesi. Kitap kılıfımı özellikle Jane Austen kitaplarına çok yakıştırdım. Bir de deniz kıyısında kitap okurken süper olacak. İçeceklerimi yudumlarken rahat rahat tutacağım kitabımı...şıklığı da cabası...Hemen yeni başladığım kitabımı da koydum içine .Pek keyiflendim peek. Teşekkür ederim Banucum, ellerin dert görmesin. Yüreğine , fikrine sağlık.Üzerimde gördüğünüz hırkayı Sabahnur Teyzem , kendine örmüştü...Sanırım 40 yıllık falandır...Köydeki sandıktan söz etmiştim size hani. Köye gelen herkes o sandığa bir şeyler koyar ve köyde kalan herkes de oradan bir şeyler alıp , giyer, bahçelere giderken , harmana çıkarken,üstümüzde ki giyecekler oraya buraya takılıp yırtılmasın, kirlenmesin diye. Hem köy bu yerlere oturulur, ağaçlara çıkılır, çitlerden atlanır, böğürtlen çalısına takılınır:) İşte öyle günlerden birinde sandıkta bu hırkayı görünce düpedüz çaldım. Yakasına da kırmızı keçe gül takıp bu benimdi diye herkese yutturmalara kalktım.Ay hırka pek kıymete bindi, ne güzel diye herkes üstüne atlamaya kalktı ama yedirirmiyim hiç:)Teyzem bunun kırmızısı da vardı bulayım demişti ama unuttuk...Bu sene hatırlatayım bari

İkinci güzel haberde Altın Kitaplar Yayınevinin ekim ayı ödüllü sorusunun cevabını doğru bilerek Sultana Dokunmak adlı kitabı kazanmışım. Bu kazandığım ikinci kitap oldu. Geçen yılda, filmi de çevrilen, Çikolata'nın devamı olan Kırmızı Lolipop Pabuçları kazanmıştım.

Hava iyice soğudu...Meteooroloji kar uyarısı yapmış hafta sonu için. Bu akşam Gamse ile bir Kadıköy akşamı yapacağız yine. Koca kişisi babama arkadaşlık edecek. Bir süre yalnız kalmasın istiyoruz.

Bayramımızdan hiç söz etmedim dimi size heheh aynen dediğim gibi oldu ve kendi ziyaretçi rekorumuzu kırdık. Uzn yıllar görüşemediğimiz yakınlarımızla bile görüşme fırsatımız oldu. İzmir'den Halam ve Eniştem geldi. Babam çok sevindi, durmadan resimlerini çekti, durdu.

Şimdilik durum böle böle

8 yorum:

  1. Oh be Lale geri gelmiş:)) Hoşgelmiş.
    Görünen kitaplık yenisi mi, meraklı turşucu olarak sorayım. Ayrıca pek latif bir kitap kılıfına sahip olmuşsunuz güle güle kullanın, ayraça gelince gözüm kalmadı desem yalan olur:))
    Ara verme Lalem özledik seni...

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan cicilerini Lale' cim. Kitaplarını keyifle oku. Bloguna da hep yaz.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Sabahnur Teyzenin sabrına, senin sesindeki cıvıltı(yazıdan öyle geliyor)ya, yakın gözlüklerine gurban...

    Geri geldin, hoşgeldin.
    Ece

    YanıtlaSil
  4. Sabahnur Teyzeyi çok sevdim ben Lale Abla:)

    YanıtlaSil
  5. pek güzelmişler.. güle güle.. keyif okumalarında kullan dilerim..

    ben de bir acenda kılıfı yaptım fgeçenlerde ama keçeden.. kışlık =)..

    öperim kocaman.. sevgilerimle..

    atalet

    YanıtlaSil
  6. Pek bir güzelmiş, güle güle kullanın Lale Hanım.Nasıl yapıldığını bilsek de biz de kendimize yapabilsek ne güzel olurdu.Hoş bu aralar pek kitap okuduğum söylenemez ama :)
    Sağlıcakla...

    YanıtlaSil
  7. Lale Ablacığım kitap kılıfına tam anlamıyla aşık oldum :)) Dönüp dolaşıp bakıyorum :))

    YanıtlaSil
  8. harikaymış
    kitap kılıfı süper fikir güle güle kullan.

    YanıtlaSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))