Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

29 Aralık 2011 Perşembe

Üsküdar keyfi

Bu gün Zero ile yeni yıl öncesi bir Üsküdar keyfi yaptık... Hava serin olabilir ama güneş nasıl parlaktı, zaman zaman oturduğumuz yerde güneş gözlüğü takmak zorunda kaldım.

Bol, filmli, kitaplı şahane bir sohbet oldu... Ayrıca günlerden beri en tatlı gündü , çünkü diyetisyenden izinli tatlı günümdü... Bunu Mado'nun kazandibisiyle kutladım..

Bu yıl kokina almadım hala dedim durdum, hatta bizim sokaktaki çiçekçinin önünde ki kokina vazolarını görünce , dönüşte alayım bari dedim. Çocukluğumdan beri hiç kokinasız olmadı bizim ev. Annem onların üstüne minik pamuklarla kar yağmış havası verirdi hatta yılbaşı gecesi... Sonra Zero elinde kokinalarla karşıma çıktı... Nasıl memnun oldum, bu yıl ki kokinalar Zero'dan geldi..














Mado'da pencere kenarına oturup Üsküdar'a akşam çökene kadar oturduk. Sokak ışıkları yandı, trafik sıkışmaya, insanlar koşturmaya başladı.O hengameyi bir süre pencereden izledik, çayımızı yudumlaya yudumlaya izledik daha sonra da o hengameye biz de karıştık.

Veeee ayrılmadan önce şahane bir program yaptık...

6 yorum:

  1. Ben de kokina isterim bana ne:)) Burada bulamadım bu sene kokinasız gireceğim yeni yıla. Neyse bütün derdim bu olsun:))

    YanıtlaSil
  2. oooo ne güzelsin kankim kokinalarla bayıldım
    keyfin bol olsun

    YanıtlaSil
  3. Ne hoş bir sohbet olmuştur kimbilir. Bu ara da seni çok hoş ve gençleşmiş gördüm. Bu diyetisyen işi iyi biliyor...

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Lale Hn,keyfiniz bol olsun.Sizinle olduktan sonra yer ve zaman önemli değil.Ne mutlu size,yeni yıl öncesi sevdiğiniz bir arkadaşınızla güzellikleri paylaşmışsınız..Tatlı yeyip, tatlı konuşmak ne güzel..

    YanıtlaSil
  5. iki çok sevdiğim insan bir arada... aranızda hissettim kendimi:)

    YanıtlaSil
  6. SEvgili Lale hn.

    İki sıcacık yürek birbirine dokunmuş demek. :)
    Bu arada kartınızı aldım.. Nasıl mutlu oldum anlatamam. Bu küçük kızı ben biryerden tanıyorum galiba :) Benimde ders almam gereken noktalar var sanırım ;)
    sevgiler

    YanıtlaSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))