Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

15 Şubat 2012 Çarşamba

@Kafka Kafe

Bu günün keyfi Asis(Butterfly) ile yeniden İstanbul'da buluşabilmekti... Enise^ de katılınca daha bir keyifli oldu. Soğuk İstanbul sabahında sımsıcak bir kahvaltı yaptık Kafka Kafe'de... Yine çayı çok güzel menemeni çok lezzetliydi...Kahvaltıdan da lezzetli olan sohbetti... Kitaplar arasında kahvaltı etmek de cabası...

Kahvaltı, sohbet derken saatler geçmiş anlamadık bile kahvemizi Fazıl Bey'de içmek üzere ayrıldık Kafka'dan. Kahvecimizin önerisi üzerine ben zencefilli Türk kahvesi içtim, Asis ve Enise damla sakızlıyı tercih ettiler. Hepimiz de memnun kaldık. Zaten 10 kere sordular beğendiniz mi? diye :))
Kahveler içildi yanına birer sigara tellendi ayıptır söylemesi. Otlakçılıkta rakip tanımam:)Ayda yılda bir kahve ile bir karanfilli sigara tüttürüm yoksa aklıma bile gelmez. Ama keyifli bir sohbet sırasında yanımdaki arkadaşımın sigarası varsa kahvemin yanında içerim hiç anlamam... Bu gün de aynen onu yaptım...

Vedayı Baylan'da yaptık ve ben Asis ve Enise'nin binbir damak lezzetleriyle döndüm. Akşam kızlar bayram edecek...

Kadıköy'e gidince YKY'na uğramadan olmaz. İçeri girince de boş çıkmak olmaz:))Orhan Veli'nin kendi sesinden şiirlerinin olduğu cd'nin de içinde olduğu kitap alınır çıkılır.

Bu akşam Hürrem gecesi...Ortalık toz duman fragmanda gördüğüm kadariyle.

Gece saat bir gibi çok güzel kar yağıyordu. Gamse okuldan resim göndermiş oralar diz boyu kar ama buralarda şimdilik bir şey yok. Bir ara yine sulu kar yağdı ve çok soğukkk...

Bu kaaa

14 yorum:

  1. Ya ben sizi bayılıyorum okumaya, sessiz sessiz hep okuyordum ama bugün bir ses edeyim dedim :)
    Günlerinizi o kadar keyifli geçiriyorsunuz ki imrenmiyorum desem yalan olur, hem vaktinizin hakimisiniz hemde dolu dolu keyifli geçiriyorsunuz, Allah daim etsin bozmasın inşallah. Gelecekte kendim için de böyle bir yaşam hayal etmekten alamıyorum kendimi, idolümsünüz deyip şimdilik hoşçakalın diyeyim :)

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Daha da misler gibi olsun günleriniz: )
    Sigara konusunda bendensiniz, bazen açık havada yada kahve yanında nasıl canım ister, bir kendimi şekilden şekile sokmadan içmeyi becerebilsem: )

    YanıtlaSil
  3. Bu havaya yaraşır bir program olmuş doğrusu.
    Ben bu gün İstanbul' un sükunet veren kar yağışına bayıldım. Sen dostluk ve muhabbetle katlamışsın
    keyifleri. Hep sürsün...

    YanıtlaSil
  4. Misler gibi bir gün olmuş.
    Hiç gitmese asis ne güzel olur:)
    sevgi ve selamla ...

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel..Bu günkü soğuk havada bile güzel bir gün geçirmişsiniz.Ben de geçen gün D&R'de Orhan Veli'nin kendi sesinden şiirlerinin olduğu cd'yi almak istedim.Sonra kalabalık diye başka güne bıraktım.Çok severim Orhan Veli'yi.

    YanıtlaSil
  6. Merhaba.Orası Alkım'ın Kafka kafesi mi,Beyoğlu'ndaki mi?

    YanıtlaSil
  7. Lale Ablacım valla ben Kafka Kafe'yle bütün gönül bağlarımı kopardım ne yazık ki. En son o uyuz, suratsız adamla kavga ederek çıktım ordan. Ece'yle pek güzel oturduk yedik içtik, sonra hesabı istedik, o sırada da önemli bir konuda bir şey konuşuyorduk ve unuttum Alkım kartımız var bizim, ona göre hesaplayın demeyi. Sonra hesabı getirince dedim, unuttuk kusura bakmayın buna göre hesaplarmısınız diye. Aman aman, sen misin sonradan söyleyen. Neden başından söylemiyormuşuz da, iki kere iş çıkarıyormuşuz. Nasıl azarlandık yani inanamazsın. Ben de tabi açtım ağzımı yumdum gözümü, bir sinirlendim ki anlatamam. Bir daha da yeminliyim, hayatta adımımı atmam diye. Böyle güzel yerleri açıyorlar,ondan sonra da işletmesini bilmeyen dangıl dungul adamları koyuyorlar başına... Yani aklında bulunsun, sakın geç verme kartını:)

    YanıtlaSil
  8. Yaprak
    Alkım Kafka Kafe burası...

    YanıtlaSil
  9. zerommm üzdüler mi? seni hay Allah ya... Oranın çalışanı onlar sen sakın kafanı takma...Ben de alt kattaki kadına uyuzum:))

    YanıtlaSil
  10. Bende Alkım'da kasada çalışan kızla tartışmıştım.Çalışanlarını kesinlikle iyi seçemiyorlar demek ki.

    YanıtlaSil
  11. Yeraz ,Alkımda ki o kadınla tarışmayanı henüz görmedim:)

    YanıtlaSil
  12. Kafka kafede kahvaltı belli ki yine çok keyifli geçmiş,ben de istiyorum yaaa....
    :))))
    Kitabı duydum ben de alacağım Orhan Veli favori şairimdir.Bu kitap da galiba Nazım Hikmetinki gibi hazırlanmış...

    YanıtlaSil
  13. yenilen icilenlerin ve yapilan sefalarin hepsinden bende istiyorum :)) sigara haric ;)

    YanıtlaSil
  14. asis hoşgelmiş keşke atlayıp ankaraya gelseniz ne güzel olur
    leylağım yok ama ben sizi kaleye götürürüm :))

    YanıtlaSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))