Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

18 Ekim 2012 Perşembe

Bugün de böyle

Ben bugün İstanbul'a  buradan baktım...Çayımı bu manzaraya karşı içtim...
Yürüdüm çok yürüdüm , oturdum böyle dinlendim...


Tekel Sahnesine uğrayıp , program aldım...
(Resimler Mehmet Atabay tarafından çekildi... bugün bana eşlik etti, her türlü nazımı niyazımı çekti... yengesinin nar tanesi nur tanesi bir tanesi:))))
Akşam bu kitaba başladım... Temmuz Çocukları/Menekşe Toprak
Muhteşem Yüzyıl izledim. Cansu Dere'nin sultanimmm sultanimmm demesine uyuz oldum... Taşlıcalı Yahya'yı pek beğendim...

Akşam yemeğine annemin usulünde sirkeli balık yaptım...İlk kez yaptım, beğendiler... Hafif kızarttğım   palamut dilimlerinin üstüne  piyazlık şekilde soğan doğradım, küp küp doğranmış bir kaç domateside üstüne yaydım... Bir kaç diş de sarımsak , bittabiki ayarınca tuz, ve bir buçuk çorba kaşığı sirkeyi bir fincan suya koyup tepsideki malzemenin üstünden gezdirdim ve fırında pişirdim... Biz onu yerken de Koska-fırın helva fırındaydı...

İşte böle böle


6 yorum:

  1. Ben de fotoğraflara bakıp bakıp İstanbul'u ne çok özlediğimi düşündüm şimdi :)

    YanıtlaSil
  2. Günlük turlarına hayranım Lale Abla. :)

    YanıtlaSil
  3. Ay aynen ya ebdne sulatnım demesi öle kara gözlerini bön bön açmasına uyuz oldum hemde çok hiç doğal değil ve yapmacık o girdi gireli izleyemiyorum diziyi ay ne kötüyüm demediğimi bırakmadım ama napıyım öle...
    Neyse Lale ablacım gene yazını imrenek okudum maşallah dedimmmm sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Enerjinize hayranım.Sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
  5. Cansu Dere hakkaten bi fenalık getirdi diziye, yapmacık yapmacık herşeyi.
    İstanbul'a baktığın yere hayran kaldım, yürümene de ;-)

    YanıtlaSil
  6. istanbul seninle güzelleşiyor.. lale..
    sen gezip dolaştıkça enerjisi artıyor.. çünkü bakıyor görüyorsun..

    sevgiyle..

    YanıtlaSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))