Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

17 Kasım 2012 Cumartesi

İmza:Kızın

Çıktı çıkacak ,çıkıyor derken sonunda İmza:Kızın,bugün kitap raflarında görücüye çıktı... Alkım Kitapevinde birden karşımda görünce  evladına sarılan ana gibi koşup, bağrıma basmışım:))
Buradan altı yıldır ki ocak 16 da yedi yıla girecek... sayın okuyucu şimdi kitap  sayfaları arasında bir kaç sayfa da olsa buluşma fırsatı bulacağız..Üç güzel kadın öncülük etti ve bizleri bir araya topladı...Ve çok güzel bir sonuç çıktı ortaya....
 Umarım alır,okursunuz...


15 yorum:

  1. Lâlecim baban okudu mu yazıyı, ne düşündüğünü merak ettim, ne kadar mutlu olur, kendimi onun yerine koydum da şimdi

    YanıtlaSil
  2. Harika bir kitap ortaya çıkmış Laleciğim. Tek tek yazarlarını inceledim. Senin adını da aralarında görmek çok hoştu inan. Hepinizi, tüm emeği geçenleri kutluyorum. Mutlaka okunması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı olsun Lale'cim,
    sorma bende aniden sarıldım ki kitaba, sanki bende yok buralarda çok der gibi hemen aldım:))
    ne dersin devamını getirebilirmiyiz?

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Kargodaymış benimkisi de bekliyorum heyecanlı heyecanlı :) Bu arada sana bir mimim var kitapla ilgili. Öptüm

    YanıtlaSil
  5. Ne kadar bir duygu bekliyorum ben de kitabımı Lale'cim :)

    YanıtlaSil
  6. Ne kadar bir duygu bekliyorum ben de kitabımı Lale'cim :)

    YanıtlaSil
  7. darisi tek basina yazdigin kitaplara diyelim o zaman ;)

    YanıtlaSil
  8. Burdan öyle görmek bile sayfasını heyecanlandırdı. Bekliyorum en geç beniim ki mi ? Gelir acaba...öptümm.

    YanıtlaSil
  9. Hayırlı uğurlu olsun...Alıcaz elbet;)

    YanıtlaSil
  10. hayırlı olsun harika, listemde kitap gelmesini bekliyorum

    YanıtlaSil
  11. Dün kitap fuarından aldım kitabı, emek veren herkese teşekkürler, sevdiğim blog yazarlarından bir hatıra olarak bu kitap benim için de çok değerli.

    YanıtlaSil
  12. Serpil valla süpersin...teşekkür ederiz...

    YanıtlaSil
  13. alkıma ilk gittiğimde alacağım

    YanıtlaSil
  14. resimden okudugum kadarıyla cok hoş bir yazı olmuş, ben babanı hep ufak tefek düşünmüştüm Lale Ablacım, Allah ömür versin Ona da sizlere de tabi...kitap alınsın okunsun...sevgiler:)

    YanıtlaSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))