Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

4 Kasım 2012 Pazar

kızkıza pazar keyfi

Bu pazar gününü kızkıza geçirdik kızlarımla... Kocam kahvaltıdan sonra kendi arkadaşlarıyla buluştu...Naziş dün geceden firari idi,  geceyi de arakadaşında geçirdi. Öğleye  doğru telefon açtı,hava çok güzel eve dönmeyeyim Kadıköy'de buluşalım dedi daha doğrusu Gamse'ye demiş. Ben de tam  yürüyüşe çıkmak üzereydim... Gamse- çıkmaaa diye bağırdı ve ondan sonra ki program şöyle gelişti...

Çiya'da yemek yedik. Hava çok güeldi dışarıda yedik... Turistler o kadar çoktu ki, biz turist kaldık. Rehber  yemek yerken her yemeği ayrı ayrı anlattı,  bir kadın herşeyi not aldı... eve gidince pişirecek sanki dedik ... gülüştük.

Yemekten sonra çarşıda gezdik, kitapçılara , ayakkabıcılara girdik çıktık. Ben yeni bir öykü dergisi keşfettim... ''Sarnıç'' .. Henüz ikinci sayısı çıkmış  henüz bebek...
İçinde ki öyküler çok iyi  görünüyor... İlk öykü Marel Proust'a ait...

Kahvelerimizi içmek için Kahve Dünyasına  oturduk...

Kahve Dünyasından şu sıcak çikolatayı aldım... 4oo grlık teneke kutuda.. Zencefilli, tarçınlı ve portakallı... Kampanyaya girmiş... 6 lira... Film, kitap keyfi yaparken değişik bir tat  olacak...

Şimdilik gittim zira bizim ev için çay vakti...

1. ne güzel bir bir pazar :) en guzel kısmı da sonunda evde çay keyfi:)) keyfiniz daim olsun...sevgilerimizle..

2. Kız kıza da pek güzel olmuş bu Pazar keyfi:)
    Kahve dünyasındaki o kahveden ben de içtim ama kutuda satıldığını bilmiyorum, masadaki menüde yeni diye görünce hoşuma gitti ama sütü çok sulu geldi bana , belki evde yapılınca daha güzel olur:)
    Güzel bir hafta diliyorum...

3. Eğer beğendiysen ben alayım, çikolatanın sıcağı da soğuğu da faydali :)

4. dün aynı yerleri dolaşmışız. Hatta mercanın önünden geçerken kafamı uzatıp baktım siz var mısınız diye :)
    Hümeyrada oturduk orada da Vedat'a binkere Lale ablayla burada buluşuyoruz dedim :):)

Çarşı pek güzeldi. hava da miss di. Öpüyorum

5. Buğdaycım henüz denemedim. Du bu akşam açalım da sana görüş bildireyim.

6. sıcak çikolatayı ben de severim bu ise orjinalmiş
    kitap dergi gezi film herşey bu blogda
    içim açıldı
    güzel bir hafta diliyorum sana kankim

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))