Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

11 Kasım 2012 Pazar

Yağmur çamur demeden

Bizim ev tatile girdi... Yani kızların okulu 10 günlük ara tatile girince bizim eve de tatil havası geldi...Şimid bu ne tatili diyeceksiniz. Okul Alman ekolü olduğu için böle bu... Laterna  şenliği yaptılar ve ertesi gün tatile girdiler. Buğday Tanem bunu daha iyi anlatır size:))Şimdi Gamse uyuyo, Naziş teee perşembe akşamından  Paris'e uçtu... Oralardan poz veriyor bize:))

Dün Gamse, 10Kasım Atatürk'ü Anma Programına katılıp eve geldi. Dışarıda yağmur o biçim... Oh ne güzel bugün evde oturalım, film, kitap, çay, kahve takılalım dedim. Bu, bakarız dedi bana, biz kahvaltıdaydık henüz biraz bizimle takıldı , odasına gitti... Koca bey de siz evdesiniz ben çıkıyorum dedi gitti... Biz  evdeyiz moduna girdik. Ben yayılma pozisyonuna geçmiştim kiii -Annneee, çıkalım yaaaa diye bir ses.. . İyi hadi, ama yakınlarda olalım, yağmurda yürüyelim dedim.

Dışarı çıktığımızda yağmur vardı ama hafifti, biz çıkkır çıkkır yokuştan aşağı indik tam Kuzguncuk'a geldik ki amanın bir yağmur sel gidiyor. Zaten acıkmaya başlamıştık ben de acıkırsak, çoktandır duyuyorum ama fırsat olmadı, İstanbul'un en iyi 10 dönercisinden biri olan ''METET DÖNER'' buradadır...Bugün onun günü olsun dedim di.Hemen caddenin üstündedir. İçeri girdik ki misss, dökme demir tencerede çorba kaynıyor, kömürler kıpkırmızı kor, döner pişiyor ama havalandırma süper içeride hiç koku yok. Çalışanlar deseniz sanki içeriye İngiltere Kraliçesi girdi edasında karşılıyor. Döner ilk 10 dönerci arasına girmeyi hak etmiş. Ekmekle değil incecik yufkalarka servis ediliyor. Salata , ve turşu ile.... Eğer yolunuz Kuzguncuk cenahlarına düşerse sakın burayı ihmal etmeyin, notunuza alın...

Yedik içtik karnımız doydu, çay kahve içelim,  dergi kitap okuyalım bir kafeye konuşlanalım sırasına gelmiştik. Gamse ''PİTA'' dedi... Baktım içerisi çok hoş görünüyor. İçeride insanlar gazete okuyup, bir şeyler içiyorlar, biz de girdik. Tamam ambians süperdi, yiyeceklerin hepsini kendileri yapıyorlarmış. Yediğim chesecake , içtiğim çay  çok lezzetliydi. Ama , sahiplerini olduğunu düşündüğüm, çünkü duvarda gazetelerde haklarında çıkan yazılar ve yapılan röportajların olduğu gazete kupürleri asılıydı...Bu iki hanım oldukça gergindi, tabak,çanak sesinden okuduğumdan bir şey anlamadım.Bi daha da gitmem Davos'a...

Yağmur

Oradan kalkınca,bir taksiye atladık doğru baba evi Capitol'e:)) Gamse'ye bir yağmur çizmesi aldık, biraz kozmatik  alışverişi yaptık eve geldik.

Akşam yemeği yemedim valla da billa da..Çay içtim sadece ve kitap okudum.'' Şelale'nin Bez Bebeği''ni bitirdim.. Kocası tarafından bir şelale yakınında eve hapsedilen bir kadının hayatı   hakkında... Beğendim  mi? beğenemdim mi? karar veremedim))

Şimdi gelelim haberlere...

İçinde benimde olduğum 114 kadının babalarına yazdığı m mektuplardan oluşan'' İMZA KIZIN'' çıktı... Aralarında ünlü kadınların ve blogger olan olmayan  kız çocukları babalarımıza mektup yazdık... Umarım okursunuz...

Şimdiki haber sağlıklı beslenmeyle ilgili... Şu gördüğünüz sebzeler sabah tarladan toplandı, akşam bizim masaya kondu. Ben maydonozu koklamaktan bir hal oldum, en sonunda kocam - sen onu niye koklayıp duruyorsun dedi. Sanki kendi elimle koparmış gibiydi... Biberler çıtır çıtırdı onları Gamse götürdü, alimallah... Zeytin desen zeytin tadında tuzu tam ayarında... Yani test ettim onayladım...Yalnız şimdilik sadece Anadolu yakasına sevkiyat var...