Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

20 Haziran 2017 Salı

Dantela...Athena Konseri ve gelmeyen yaz üstüne

Herkesin ağzında gelmeyen yaz...Laf aramızda ben çok memnunum bana göre yaz ne kadar geç gelirse ve ne kadar erken giderse o kadar iyi...Sıcak kadar beni yoran bir şey yok.Denize de bayılırım ya,işte böyle garip bir ikilem.
Yaz demişken Ayvalık/ Cunda tarafına yolu düşenlere yeni bir mekan tavsiyesi...Benim kızkardeşim Zuz'u hepiniz tanıyorsunuz. Hatta bir çoğunuz işlettiği "Cunda Adali Pansiyon"da ya tatil amacıyla kaldı, ya da geçerken kafayı bi uzatıp merhaba dedi. İşte Cunda Adali Pansiyon'a bir kızkardeş geldi😍Adı; Dantela...Yepisyeni bir konsepti var. Bir antikacı dükkanında olduğunuzu düşünün. Burada hem yemek yiyebilecek, isterseniz çay, kahve içebilecek hem de yediğiniz içtiğiniz eşyalar, oturduğunuz sandalye bile olabilir satın alabileceksiniz. Kendisi de pansiyon sahibi olan ortağı Emre ile birlikte işletiyorlar. Annemin ördüğü danteller de sandıktan çıktı ve Emre ve Zuhal'in elinde kah örtü olarak kah aydınlarma araçlarına bürünüp gün yüzüne çıktılar. 
Giderseniz bi uğrayın, benden selam götürün😍

Ben yaz etkinliklerimi Açık Hava Cemil Topuzlu Sahnesindeki şahane bir Athena Akustik konseri ile açtım.E bizim gençliğimizin müziği rock müzikti. Suzy Quatrolarla Demis Rouseslerle büyüdük.Athena'da gecenin hakkını verdi çok keyifli bir gece yaşattı bize.Gecenin sonuna doğru ayakta bağıra çağıra eşlik ederek izledik konseri.

Hadi biraz kitap...
En son Kör Suikastçı/ Margaret Atwood okudum. Kesinlikle tavsiye ettiğim bir kitap. Daha önce size sözünü ettim mi bilemiyorum "Damızlık Kızın Öyküsü"nü okumuştum. Onu da kesinlikle tavsiye ettiklerim arasına koyabilirsiniz.Margaret Atwood distopya ve ütopya kavramlarını birleştirerek kendine özgü bir tür yaratmış.
Kör Suikastçı'da babaları iki dünya savaşı sırasında düğme fabrikası olan iki kızkardeşin hikayesi. Kızlardan biri zengin bir adamla evlenirken diğeri Kör Suikastçı adında bir roman ve arkasında bir sır bırakarak intihar ediyor. Spoiller verdim sanılmasın bu romanın ilk sayfası:) Roman içinde roman olan bu kitap Booker Ödüllü...
Şimdi elimde olan kitap ise Haydar Paşa Kitap Fuarından aldığım tek kitap Şaşırmayın geçen yıl hiç almamıştım :)Öyle işte züccaciye dükkanına giren fil gibi olurum öyle yerlerde... Sadece oraya buraya çarparım:)Kıymetli şeyleri iyi tanzim etmek gerekir. Bu kitabı daha ilk sayfalarda olmama rağmen tavsiye ediyorum.


Gelelim bugüne, bugün görümcelerimle oturduk  koca bir tencere zeytinyağlı dolma sardık bizim eve... Görümcemi saat kaçta geleyim diye aradığımda dolmanın içini hazırlamıştı bile... Aldım tenceremi gittim😍 Zaten bizim beş evin salamura yaprak bidonları onun kilerinde durur.Yani hep derim görümcelerle aynı mahallede oturmak en şahane bi şeydir. Kışın yağmur olur, kar olur canın uzak bi yerlere istemezse görümcelerinden birinde bi çay masası bi okey masası mutlaka vardır.  :)     :)

Öle işte şimdi gideyim ben, malum iftar yaklaşıyor.






7 yorum:

  1. Bu yıl planda ayvalık yok ama nasıl da canım çekti orada olmayı dantela'da kahve içmeyi... yazılarınızi özlemişim. Sevgiler ❤

    YanıtlaSil
  2. Ayvalık'a gittiğimde uğramaya çalışacağım, güzel bir mekan.Hayırlıolsun.

    YanıtlaSil
  3. Şu son paragraf öyle içimi ısıttı...

    YanıtlaSil
  4. Dantela ne kadar keyifli ve şık bir mekan olmuş
    zuz un eli dokunduğu belli
    inşallah yolum düşer oralara
    öpüyorum seni kankim

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel bir mekan olmuş.Kazancı, bereketi bol olsun...

    YanıtlaSil
  6. Dantela hayırlı olsun:) ismi de çok güzelmiş.kazancı bol olsun. hayırlı müşterilerle dolsun.İyi okumalar Lale ablacım:)))

    YanıtlaSil
  7. Büyükada Balık Restoran Fiyatları – Kaçırılmayacak Fırsatlar!

    Büyükada balık restoranları adanın hemen hemen her yerinde bulunduğu için oldukça ekonomiktir. Lüks balık restoranlarının yanında mütevazi restoranlar da bulunmaktadır. Büyükada balık restoran fiyatları; restoranın konumuna, menü içeriğine, dekorasyonuna, canlı müzik etkinliklerinin olup olmamasına göre değişmektedir. İçkili balık restoranları kişi başı 50 – 300 TL hesap alırken içkili olmayanlar 30 – 100 TL arasında hesap almaktadır.

    Büyükada balık restoranı fiyatları, yılbaşı ve sevgililer gününde artarken set menü seçenekleri de sunmaktadır. Özel kutlamalarınız ve organizasyonlarınız için tercih ettiğiniz Büyükada balık restoranları menülerini isteklerinize göre hazırlarken fiyatlarını da taleplerinize göre belirlemektedir.

    Günübirlik ve hafta sonu ada kaçamaklarınızda mutlaka Büyükada balık restoranlarını deneyin. İstanbul ve Marmara Denizi manzarası eşliğinde rakı – balık sohbetleri edin, canlı müziklere eşlik edin, kısacası adanın tadını çıkarın.

    Büyükada balık restoranları sizleri bekliyor…

    YanıtlaSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))