Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

11 Kasım 2012 Pazar

Diş perisinden düş perisine




 Dün var, bugün var, yarın var…
Mizah var, hüzün var...
Çocukluk var, ergenlik var, olgunluk var…
Doğum var, yaşam var, ölüm var…
“Keşke” var, “iyi ki” var…

.Bu kitabın size "Evet, evet bunu ben de yaşadım/hissettim/hissettirildim..." dedirtmesini istiyorum. Okuduğunuz her anda benimle sohbet eder gibi okumanızı diliyorum, demiş Müge... Müge diyorum çünkü; o bizden biri, bizim Müge...aynı zamanda bir blogger..

Müge Kökdanar Sandıkçıoğlu, bir yandan diş hekimliği yapmış, bir yandan hayaller kurmuş. İçinden çağlayanlar akmış, çağlar gibi yazmış.Tüm enerjisini kitaba yansıtmış.Hani hep yazssa, durmadan yazssa derim ya ben sevdiğim yazarları anlatırken, Müge aynen öyle..

Şimdi bu kitapda neler  var, neden söz eder bu kitap derseniz, size cevap veremem, yok yok ki, kızdıklarınız, güldükleriniz, sevdikleriniz var, İzmirliler var...


O' iyi yazar olmak isteyen bir kadının önce kendi parasını kazanması gerekir diyen Virgina Woolf'un izinden gitmiş, bir çok hemcinsine de yol açmış...


Bu  kitabın arkası gelecektir bu belli ama yazarların ilk göz ağrıları benim için çok özeldir...Ben size geriye dönüp dönüp okuyabilebileceğiniz bir kitap vaad ediyorum...

Kitabı okudun, okuyacağım, okurum, yazara tanışayım, kitabı imzalatayım bu arada iki lafın belin kırayım derseniz, 17 Kasım Cumartesi, 11:00-13:30 arası  TÜYAP kitap fuarına gideceksiniz:)

4 yorum:

  1. Lale'ciğim sana kismetmiş bu yorumum ;ne zamandır yazmak isterdim...Ben tutucu bir okuyucuyum belli yazarların dışına nadiren çıkarım.Nadirenlerin arasında Sevgili Müge var.Tesadüfen blogunda gördüm ve hemen aldım ve okudum.Çok sıcak içten satırlarla samimi oldum Sevgili Müge ile.Çok beğendim çok.Arkasının gelmesini çok istiyorum ben de.Teşekkürler emeklerine sağlık.Sana da teşekkürler sayfanda konuk ettiğin için,sevgiler size...

    YanıtlaSil
  2. lale ablacım ben de tıpkı Müge hn gibi "bir gün mutlaka..."cılardan biriyim. Böyle bir haberi görünce umutla doldu içim. ne mutlu ne güzel...

    YanıtlaSil
  3. Efenim:)
    Bu bayanın bir de tiyatro sanatçılığı var, yani yok yok.
    Anneliği de cabası:))
    Alındı ama henüz okuyamadım,imzalatayım da ondan sonra bari:)))

    YanıtlaSil
  4. Canım bacım, canım Lale'm,

    Bu gönül dolusu yazını bu kadar geç gördüğüm için ÇOOOOKK ÖZÜR DİLERİM!! :(((
    Son aylarda blog'çuluğu sadece "yazını yaz ve kaç" olarak yapabildiğimden dolayı, görememişim... Ki kendime sürekli de kızıyorum, bu halimden dolayı...

    ŞAHANE OLMUŞ, ÇOKKK İÇTEN OLMUŞ, MUTLULUKTAN DELİRTİCİ OLMUŞ!!! ELİNE, KALBİNE, GÖNLÜNE SAĞLIKKK!! ÇOKK TEŞEKKÜR EDERİM!!

    Ayrıca o güzel yorumları yazanlara da kocamannn teşekkürler...
    Hepinizi tek tek öpüyorum, sarılıyorum... Eksik olmayın hiç ♥ ♥ ♥ ♥

    YanıtlaSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))