Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

10 Nisan 2014 Perşembe

İmza: Ben

Nihayet beklediğimiz kitap;İmza:Ben kitapçı raflarındaki yerini aldı.İmza:Kızın ve İmza: Karın ile devam eden üçlemenin son kitabı İmza: Ben 154 kadının yazılarından oluşuyor. Aramızda hepinizin çok yakından tanıdığı Şafak Pavey,Derya Baykal, Yonca Tokbaş,Esra Ceyhan,Canan Tan gibi ünlülerin yanında en az onlar kadar  hatta onlardan da yakından tanıdığınız blogcular var:)) Mesela ben hehee...Ay niyeymiş ya benim  de dünyanın dört bir tarafından okuyucalarım yok mu?, sokakta yürürken tanıyanlar -Lale'nin Bahçesi diye yanıma gelmiyorlar mı? nasıl memnun oluyorum bilseniz...Öle işte ya:) Bu kez Zuz'u yazdım. Kendisi henüz okuma fırsatı bulamadı hafta sonu gelince okuyabilecek. Tabi bu arada millete rüşvet teklif ediyordu, sayfaların resmini çekin de bana gönderin diye,amacına ulaşmadıysa okumadı henüz...

''İmza:Ben''in geliri bu kez de ''TÜRGÖK''e gidiyor.Görmeyenlerin dünyasına bir minik ışık da hep birlikte yakabileceğiz bu vesileyle...Kitabın ayrıca sesli versiyonu da TÜRGÖK tarafından görme engelliler için oluşturuldu...

Umarım bizimle olursunuz...Bu 154 kadın hikayesine  tanık olur ve bu vesileyle de bir ışık da siz yakarsınız bizden,sizden farklı olanların dünyasına...

Kitabı hazırlayan; Banu Özkan Tozluyurt ve Esra Aylin Akalın ve projenin ilk mimarlarından ve İmza:Kızın da bizim birlikte olan Selgin G.B' ye de  teşekkür ederim. Bu projede sizinlşe olmak çok keyifli bir süreçti...

15 yorum:

  1. Var mı kardeş gibisi...Bir tane de bende var. İyi ki varlar :)

    Çok güzeldi. Yüreğine sağlık... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Asumancım çok şükür ki varlar...
    Teşekkür ederim. Senin hikayene de bayıldım...

    YanıtlaSil
  3. Benim kitap yolda geliyor..İdefix'e ısmarladım..

    YanıtlaSil
  4. Mine Hanımcım, seveceksiniz eminim hem de çok güzel bir şeye vesile olacaksınız...

    Çiçeklerim tam karşımda size gülücükler gönderiyorlar:))

    YanıtlaSil
  5. Kitabı dün aldım , henüz okumaya vvaktim olmasa da eminin çok güzel şeyler var içinde. Hepinize bol satışlar dilerim :)

    YanıtlaSil
  6. Keşke Gerçek Olsa
    Öncelikle hoş geldiniz, ne güzel bir blog adınız var. Hepimizin dileği gibi...
    Umarım seversiniz kitabı...Hatta çok öğrenmek isterim yorumlarınızı da...

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim , hoşbuldum ben de :) Bu arada İzleyici Gadgetınız çalışmadığından izleyemedim blogunuzu :(
      Sevgiler

      Sil
    2. nedense o gadgeti işler hale getirmedim. Ama nasıl yaptı arkadaşlar bilemiyorum,yine de bir izleyici profili oluşmuş...
      İşler hale getirmem gerek demek ki...

      Sil
  7. Tabiki bizim ünlü müz sensin abla
    Tebrikler

    YanıtlaSil
  8. Tabiki bizim ünlü müz sensin abla
    Tebrikler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Naz Pek
      di mi ama? haklının hakkını teslim etmek gerek:))

      teşekkür ederim.

      Sil
  9. canım benim emin ol ki, survayvırdaki ünlülerden daha ünlüyüz:)))
    hah hah hah
    harika birşey aynı kitapta bulumak lansmanda biraraya gelecek olmak
    herşey ama herşey için çokkk teşekkürler emeği geçenlere
    bize de bu projede yer verenlere
    seni kocaman öpüyorum güzel kadın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel oldu di mi?Lansmanı sabırsızlıkla bekliyorum.

      Sil
  10. Tebrik ederim Lale abla, hayırlı olsun yeni kitap:)

    YanıtlaSil
  11. Lale ablacım duyduğum zamanda beri inanılmaz mutlu oldum:) Hayırlı,uğurlu olsun.Çok çok çok tebrik ediyorum sizi.İyi ki varsınız..

    YanıtlaSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))